PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiany w kodeksie pracy - ochrona po zwolnieniu

  • 1. Data: 2003-11-08 21:48:32
    Temat: zmiany w kodeksie pracy - ochrona po zwolnieniu
    Od: "grzesiek" <g...@W...onet.pl>

    Witajcie, pytam w imieniu znajomego:
    mozna w prasie znalezc wiele informacji o podstawowych nowelizacjach KP od
    2004r, jednak podobno zmienia sie w nim duzo wiecej niz to krotko podaja media

    chodzi mi o ochrone pracownika po zwolnieniu a konkretnie czy od 2004 nadal
    beda przyslugiwaly pracownikowi prawo do wyplaty swiadczen z ZUS jesli
    zachoruje do 14tu dni od ostatniego dnia pracy, po rozwiazaniu umowy o prace
    (rozwiazanie za wypowiedzeniem przez pracodawce lub porozumienie stron)
    i czy jest roznica czy pracownik mial umowe o prace na czas nieokrealony i
    okreslony

    z gory dzieki za informacje
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-11-09 13:39:36
    Temat: Odp: zmiany w kodeksie pracy - ochrona po zwolnieniu
    Od: "grupa" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzesiek" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i czy jest roznica czy pracownik mial umowe o prace na czas nieokrealony i

    Nie do końca jestem pewien ale to chyba nie jest regulowane w kodeksie
    pracy. Myślę że regulują to przepisy o ubezpieczeniu społecznym.

    pozdrawiam