PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Odkrece gaz, nie przyjdzie nikt na czas..."

  • 1. Data: 2003-11-08 20:40:30
    Temat: "Odkrece gaz, nie przyjdzie nikt na czas..."
    Od: "scream" <a...@o...pl>

    Taki jest nieformalny hymn bezrobotnego w Polsce, dzis podpalila sie w pociagu
    kobieta, splonela, czesc Jej pamieci oto link:

    http://info.onet.pl/825941,11,item.html

    panie Miller, i wszyscy inni towarzysze zrzuceni z Moskwy - gratulacje...

  • 2. Data: 2003-11-08 21:36:11
    Temat: Re: "Odkrece gaz, nie przyjdzie nikt na czas..."
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Taki jest nieformalny hymn bezrobotnego w Polsce, dzis podpalila sie w
    pociagu
    > kobieta, splonela, czesc Jej pamieci oto link:
    >
    > http://info.onet.pl/825941,11,item.html

    To bardzo przykre, ale co to ma wspolnego z bezrobociem? Gdzie tam jest
    napisane ze zrobila to bo nie miala pracy? A moze akurat szef ja
    przesladowal?

    > panie Miller, i wszyscy inni towarzysze zrzuceni z Moskwy - gratulacje...

    Jaaasne, za panow z prawicy bylo lepiej? Ehhh... ludzie, kiedy wy sie
    nauczycie, ze takie teksty to woda na mlyn tych, ktorzy na spolecznym
    niezadowoleniu wybija sie i beda robic dokladnie to samo?
    Jak to niegdys Sex Bomba spiewala 'Swinia zawsze bedzie swinia...' :)
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-11-08 22:20:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    scream <a...@o...pl> wrote:
    > panie Miller, i wszyscy inni towarzysze zrzuceni z Moskwy -
    > gratulacje...

    Wszyscy obecnie bezrobotni stracili prace w ciagu ostatnich dwoch lat....
    Ech...
    Zreszta - zaglosuj znowu na jakis PiS czy Samoobrone to bedzie lepiej ;)

  • 4. Data: 2003-11-09 12:33:03
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    clockworkoi wrote:

> [...]
    > niezadowoleniu wybija sie i beda robic dokladnie to samo?
    > Jak to niegdys Sex Bomba spiewala 'Swinia zawsze bedzie swinia...' :)

    No, świetnie, tylo że wśród czewonej swołoczy występuje znacząca
    nadreprezentacja skurwysynów. I nie pisz, kolego, o czymś takim jak "za
    prawicy", bo w Polsce od 1939 roku nie było prawicy u władzy. To
    rozmaite gazecinki lubią używać określenia "prawica" na rozmaitych
    socjaluchów typu PiS, AWS czy inne. Jest to jedna i ta sama zgraja
    etatystów i socjalistów, przez których w Polsce jest bezrobocie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2003-11-09 12:46:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:bolc7t$nqq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No, świetnie, tylo że wśród czewonej swołoczy występuje znacząca
    > nadreprezentacja skurwysynów. I nie pisz, kolego, o czymś takim jak "za

    bardzo moziwe - generalnie wsrod politykow to naturalny przyrost jest

> [...]
    > socjaluchów typu PiS, AWS czy inne. Jest to jedna i ta sama zgraja
    > etatystów i socjalistów, przez których w Polsce jest bezrobocie.

    Ja tam nie wnikam w ideolo tych panow - jak twierdza, ze sa prawica, to
    pewnie wiedza co mowia, a ze ty masz inne pojecie prawicy, to w to tez juz
    nie wnikam, dyskusja o tych roznicach jest poza tematem grupy.
    Jak dla mnie wszystko jedno czy czarni czy czerwoni czy w paski - lepiej nie
    bedzie, i tym optymistycznym akcentem mozna chyba dyskusje o polityce na
    pl/praca.dyskusje zakonczyc?
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-11-09 16:19:14
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik scream napisał:
    > Taki jest nieformalny hymn bezrobotnego w Polsce, dzis podpalila sie w pociagu
    > kobieta, splonela, czesc Jej pamieci oto link:
    [..]

    zmień sobie nicka lepiej
    obecny nalezy do mnie, od paru lat..

    --