PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ta firma jest odpowiednia?

  • 1. Data: 2008-03-21 10:48:32
    Temat: Czy ta firma jest odpowiednia?
    Od: b...@w...pl

    mam pytanie!czy ktoś pracował już we firmie SORECO SAS? ponieważ mój
    mąż ma możliwość wyjazdu do Francji i pracy w tej firmie.Mam pewne
    obawy,dlatego wole się upewnić. Czekam na odpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-03-21 15:16:47
    Temat: Re: Czy ta firma jest odpowiednia?
    Od: Xor <m...@h...pl>

    Pewnie nie, skoro ich strona jest "under construction" -
    http://soreco-sas.com/

  • 3. Data: 2008-03-24 13:01:48
    Od: A Tennyson <t...@b...biz>

    On 03/21/2008 10:48 AM b...@w...pl wrote:

    > mam pytanie!czy ktoś pracował już we firmie SORECO SAS? ponieważ mój
    > mąż ma możliwość wyjazdu do Francji i pracy w tej firmie.Mam pewne
    > obawy,dlatego wole się upewnić. Czekam na odpowiedzi.

    Mam wrażenie, że się zetknąłem z tą firmą... Wrzuć mi na priva nazwę
    pośrednika, to się upewnię, czy to jest to o czym myślę.

    --
    Alfred