PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie podatki w Angli ?

  • 1. Data: 2004-05-20 19:53:26
    Temat: Jakie podatki w Angli ?
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    Czy oferty pracy w których jest określona
    pensja to jest zwykle brutto czy netto a jeśli
    brutto to jaki jest podatek od dochodów osobistych ?

    --
    Jan Słupicki

  • 2. Data: 2004-06-04 10:53:47
    Temat: Re: Jakie podatki w Angli ?
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Jan Słupicki" <j...@p...pl> wrote in message
    > Czy oferty pracy w których jest określona
    > pensja to jest zwykle brutto czy netto a jeśli
    > brutto to jaki jest podatek od dochodów osobistych ?

    zazwyczaj roczna placa, PRZED podatkami i swiadczeniami socjalnymi. Jakie
    sa? To zalezy, mniej wiecej ok 22% lacznie, chyba, ze zarabiasz ponad
    (chyba) 35K rocznie, wtedy sa wyzsze, ale... jeszcze mnie to nie interesuje
    ;)
    poszukaj szczegolow przez google, sprobuj: inland revenue + tax + national
    insurance contributions

    marek