PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2004-07-19 20:25:48
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    mam umowe na czas okreslony podpisana na 1-rok z mozliwoscia
    2-tygodniowego wypowiedzenia
    chcialbym sie dowiedziec czy moze byc taka tresc wyopowiedzenia jaka
    napisalem...

    Wniosek

    o rozwiazanie umowy o prace za porozumieniem stron z dniem 20 lipca 2004
    roku ewentualnie za 2-tygodniowym wypowiedeniem tej umowy przez
    pracownika z dniem 20 lipca 2004 roku.

    Zwracam sie do Zakładu Pracy w/w o rozwiazanie ze mna umowy o prace
    zawartej w dniu 2 maja 2004 roku na czas okreslony tj. do dnia 30
    kwietnia 2004 roku za porozumieniem stron z dniem 20 lipca 2004 albo z
    dniem najbliższym tej daty, a w przypadku nie wyrazenia takiej zgody
    przez Zakład wnoszę o uznanie nin. pisma za wypowiedzenie przeze mnie
    umowy o prace z dniem 20 lipca 2004.

    pozdrawiam
    epox

  • 2. Data: 2004-07-19 22:00:51
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "epox" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dniem najbliższym tej daty, a w przypadku nie wyrazenia takiej zgody
    > przez Zakład wnoszę o uznanie nin. pisma za wypowiedzenie przeze mnie

    Pismo jest poprawne.
    Zgodnie z Kodeksem pracy rozwiązanie umowy o pracę za 2-tygodniowym
    wypowiedzeniem powinno kończyć się w sobotę, więc w opisanym przypadku
    może nastąpić dopiero z dniem 7 sierpnia br.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-07-20 06:02:46
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    a czy porozumienie stron moze byc tak ze np pracuje do konca miesiaca tj
    do 31 lipca a od 1-go sierpnia juz nie?
    czyli 2 tygodnie to jest 14 dni roboczych zgadza sie?
    pozdrawiam
    epox

  • 4. Data: 2004-07-20 06:11:39
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    epox wrote:

    > a czy porozumienie stron moze byc tak ze np pracuje do konca miesiaca tj
    > do 31 lipca a od 1-go sierpnia juz nie?

    Przy porozumieniu stron możesz ustalić z pracodawcą dowolną datę.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2004-07-20 11:55:13
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > czyli 2 tygodnie to jest 14 dni roboczych zgadza sie?
    14 dni kalendarzowych, nie roboczych.

    > pozdrawiam
    > epox
    gromax