PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana ilosci godzin pracy w tygodniu ??

  • 1. Data: 2003-02-06 15:46:36
    Temat: zmiana ilosci godzin pracy w tygodniu ??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Czy pracodawca moze w jakis sposob (np za pomoca regulaminu firmy) zmienic
    tygodniowa ilosc godzin pracy? Czy jest to nielegalne?

    Xyloo

  • 2. Data: 2003-02-10 13:31:55
    Temat: Re: zmiana ilosci godzin pracy w tygodniu ??
    Od: s...@p...onet.pl

    > Piszesz mało precyzyjnie. Zapoznaj się z Działem VI kp. oraz art. 104 kp. i
    następne. Chodzi mi o kodeks pracy wersja 2002 r. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-10 13:32:15
    Od: s...@p...onet.pl

    > Piszesz mało precyzyjnie. Zapoznaj się z Działem VI kp. oraz art. 104 kp. i
    następne. Chodzi mi o kodeks pracy wersja 2003 r. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-02-10 20:22:14
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > następne. Chodzi mi o kodeks pracy wersja 2002 r. Pozdrawiam.

    Chodzi mi o to ze kodeks mowi ze tydzien pracy to 40 h a moj szef chce by
    bylo to 42. I nie wiem czy prawo pozwala mu te checi egzekwowac??

    Xyloo

  • 5. Data: 2003-02-11 18:45:49
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam.
    Twojemu szefowi coś się po zajączkowało. Spraw mu przy najbliższej okazji
    Kodeks Pracy w wersji 2003 r.Czytać Twój szef chyba potrafi. Masz rację od 1
    stycznia obowiązuje 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym
    okresie roliczeniowym... art 129 ze znaczkiem dwa paragraf 1 kp. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-02-12 17:04:58
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

> [...]
    > stycznia obowiązuje 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym
    > okresie roliczeniowym... art 129 ze znaczkiem dwa paragraf 1 kp.

    Tak wlasnie myslalem ale nie jestem w zaden sposob zaznajomiony z prawem i
    musialem sie poradzic.
    Dzieki

    Xyloo