PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana daty rozpoczęcia DG › zmiana daty rozpoczęcia DG
    From: "Marek" <m...@m...me.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zmiana daty rozpoczęcia DG
    Date: Thu, 16 Sep 2004 09:56:55 GMT

    Witam,

    Planowałem rozpoczęcie DG z dniem 1/10/04 i taka też data widnieje we wpisie
    do ewidencji,jaki otrzymałem z UM. Niestety,jestem zmuszony trochę przesunąć
    to wszystko. Czy w związku z tym, mogę przed 1/10 udac się do UM i dokonać
    zmiany we wpisie na inny termin (np. 1/12/04), opóźniając tym samym
    wszystkie procedury w US i ZUS- bez konieczności odwiedzania tych
    instytucji? Rozumiem, że za zmianę zapłacę 50 zł,ale czy jest to jeszcze
    możliwe?

    pozdrawiam
    Marek