PracaGrupypl.praca.dyskusje › zielona karta usa

  • 1. Data: 2002-01-02 20:58:54
    Temat: zielona karta usa
    Od: "Krzysztof Swistak" <n...@i...pl>

    Czy ktos z grupowiczow posiada zielona karte do usa.
    Mam pare pytan dotyczacych jej otrzymania.

    -jak wyglada rozmowa w ambasadzie( o co pytaja)
    -jak dlugo trzeba pozostac na terenie USA, kiedy i na jak dlugo mozna
    wyjechac z usa tak by karta nie przepadla

  • 2. Data: 2002-01-02 21:23:29
    Temat: Re: zielona karta usa
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Krzysztof Swistak" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > -jak dlugo trzeba pozostac na terenie USA, kiedy i na jak dlugo mozna
    > wyjechac z usa tak by karta nie przepadla

    Moja przyjaciółka ma. Podobno praktycznie wyjazdy poza USA nie powinny
    być dłuższe niż pół roku - rok.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-01-03 09:54:32
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl>

> [...]
    > -jak dlugo trzeba pozostac na terenie USA, kiedy i na jak dlugo mozna
    > wyjechac z usa tak by karta nie przepadla
    Spytaj na grupie: alt.pl.emigracja - tam dostaniesz więcej odpowiedzi
    POZDRAWIAM.
    Krzysztof Blejczak.

  • 4. Data: 2002-01-03 21:18:36
    Od: "balbinka" <b...@d...pekaosa.pl>

    W ciągu jednego roku nie możesz przebywać poza granicami USA więcej niż 3
    miesiące, tak to praktycznie wygląda.
    Na rozmowie to praktycznie o wszystko mogą Cię zapytać, żeby się ubiegać
    musisz żyć w USA 5 lat. Tak mi się coś wydaje ...:)
    Użytkownik Krzysztof Swistak <n...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a0vsgg$776$...@n...tpi.pl...