PracaGrupypl.praca.dyskusje › zgubiony dowód

  • 1. Data: 2007-10-09 05:22:57
    Temat: zgubiony dowód
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Zgubiłem dowód osobuisty podczas remontu mieszkania. Gdzies jest w domu to
    pewne ale gdzie to teraz nik nie wie. Mam szanse na prace ale w dokumentach
    wymaganych jest kserokopia dowodu.
    CO robić ?

  • 2. Data: 2007-10-09 06:21:31
    Temat: Re: zgubiony dowód
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

> [...]
    > to pewne ale gdzie to teraz nik nie wie. Mam szanse na prace ale w
    > dokumentach wymaganych jest kserokopia dowodu.

    Proponowałbym:
    - szukać, może się znajdzie ;)
    - jeśli się nie znajdzie, zgłosić zagubienie i dołączyć do dokumentów
    kserokopię potwierdzenia lub (co wydaje mi się najlepszą opcją)
    - dołączyć kserokopię paszportu, jeśli go posiadasz.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2007-10-09 15:02:06
    Od: sz <s...@b...no>

    mz wrote:
> [...]
    > to pewne ale gdzie to teraz nik nie wie. Mam szanse na prace ale w
    > dokumentach wymaganych jest kserokopia dowodu.

    znajdzie sie po wyborach, babciu ;-)

  • 4. Data: 2007-10-10 05:07:17
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    znajdzie sie po wyborach, babciu ;-)

    Niwe jestem za PISem ale mnie to jakoś nie śmieszy.

  • 5. Data: 2007-10-11 14:56:07
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Niwe jestem za PISem ale mnie to jakoś nie śmieszy.

    kwestia dystansu ;-) za monco siedzisz w akcji ;) zarto byl akurat dobry ;)

  • 6. Data: 2007-10-17 09:27:54
    Od: "V." <v...@v...pl>

    >znajdzie sie po wyborach, babciu ;-)

    wczoraj zlozylem wniosek o dowod jako ze stary mi zaginal...
    Pani powiedziala ze dowodu osobistego do wyborow nie musze miec...
    Wystarczy dokument ze zdjeciem i to ze moje nazwisko jest na liscie otco...

    V.

  • 7. Data: 2007-10-17 09:49:50
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Może i tak tylę ze ja nie wybieram sie na wybory. Interesowało mnie tylko co
    załączyć jako dokument tożsamości w przypadku gdy przyszły pracodawca wymaga
    kserokopii dowodu.

  • 8. Data: 2007-10-17 09:58:38
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT mz pisze:
    > Może i tak tylę ze ja nie wybieram sie na wybory. Interesowało mnie tylko co
    > załączyć jako dokument tożsamości w przypadku gdy przyszły pracodawca wymaga
    > kserokopii dowodu.

    Byłem w takiej sytuacji. Papier, wydany na okoliczność okazywania, że
    dowód zaginął (chyba, żeby coś się zmieniło w ciągu ostatnich trzech
    lat). Ewentualnie paszport.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    You may be recognized soon. Hide.