PracaGrupypl.praca.dyskusje › zerwanie umowy o prace

  • 1. Data: 2004-01-11 16:35:03
    Temat: zerwanie umowy o prace
    Od: <x...@g...pl>

    Obecnie jestem zatrudniony na stałe,od 3 let.w
    chwili obecnej dostałem bardzo dobrą oferet pracy,w innym
    wojewódzctwie.Problem mój polega ne tym,żę muszę podiąć nową pracę w ciągu 2-
    3 tygodni,co uniemożlwia mi dalszą prace w zakładzie w którym jestem obecnie
    zatrudniony.Czy jest jakiś sposób na rozwiązainie mojej umowy,niż z 3
    misięcznym okresem wypowiedzenia lub "za porozumnieniem stron" (na to ni ma
    szns w moim przypadku)? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

    pozdrawiam PM

  • 2. Data: 2004-01-11 17:31:55
    Temat: Re: zerwanie umowy o prace
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > szns w moim przypadku)? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

    Nie dalo sie tego wyslac jeszcze 15 razy??????

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-11 17:45:42
    Od: "Kilof" <n...@m...pl>

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote in message news:bts1oc$1fjm$2@mamut.aster.pl...

    > Nie dalo sie tego wyslac jeszcze 15 razy??????

    Bardzo ładna odpowiedź, tylko szkoda, że nie na temat...

    Kilof

  • 4. Data: 2004-01-11 18:36:57
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > 2- 3 tygodni,co uniemożlwia mi dalszą prace w zakładzie w którym jestem
    > obecnie zatrudniony.Czy jest jakiś sposób na rozwiązainie mojej umowy,niż
    z 3

    Zalecam negocjacje z pracodawcą z pozycji:
    Z NIEWOLNIKA NIE MA PRACOWNIKA
    mnie się kiedyś udało.

    pozdrawiam
    fart

    tego poniżej proszę żeby kobiety nie czytały

    > Nie dalo sie tego wyslac jeszcze 15 razy??????
    > SQLwysyn

    a pocałuj się w dupe namiętnie ze wzajemnoscią .......... jak potrafisz

  • 5. Data: 2004-01-11 18:42:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> pierdnął w wiadomości

    > a pocałuj się w dupe namiętnie ze wzajemnoscią .......... jak potrafisz

    Dupa, fart - jestes uwarunkowany fekalnie drogi "inteligentny inaczej"

    --
    SQLwysyn

  • 6. Data: 2004-01-11 19:07:11
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Dupa, fart - jestes uwarunkowany fekalnie drogi "inteligentny inaczej"
    > SQLwysyn

    Kurdelebele
    zaproponowałem Ci przyjemność sexualną, bo coś mi się wydaje, że zaczepiasz
    ludzi bez celu, nie odpowiadasz na pytania a w zasadzie Twoje odpowiedzi są
    bardziej idiotyczne od moich, więc śmiem twierdzić, że masz kłopoty
    sexualne, a może nie masz dziewczyny .... ale i na to jest sposób ..... ale
    to nie ta grupa

    sądzę, że chyba jednak Twój anus jest niewydolny .. ale to jak wcześniej
    napisałem nie temat na tą grupę.

    spróbuj sobie może na początek szklankę wody ... a potem drugą .... a jak
    nie pomoże to trzecią .... Tobie naprawdę się pić chce

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2004-01-11 19:41:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zaproponowałem Ci przyjemność sexualną,
    > sądzę, że chyba jednak Twój anus jest niewydolny

    Pedaly z Jeleniej Góry mysla tylko o zatkaniu dziury
    Spadaj losiu bo cie dialog od sieci odetnie

    --
    SQLwysyn

  • 8. Data: 2004-01-11 19:54:44
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pedaly z Jeleniej Góry mysla tylko o zatkaniu dziury
    > Spadaj losiu bo cie dialog od sieci odetnie
    > SQLwysyn

    Mój drogi SQLwysynu (szkoda mi Twojej Mamy)
    Chciałbym zaproponować Ci doskonałe miejsce do wyładowania Twoich
    frustracji, niepowodzeń itp. a mianowicie:
    jest w necie doskonały komunikator głosowy paltalk. możesz tam rozmawiać z
    ludźmi o swoich kłopotach i jeśli będziesz interesująco mówił to może nawet
    będą Ciebie słuchać.
    Ma on tą zaletę, że możesz mówić dynamicznie do wszystkich osób znajdujących
    się w "pokoju"
    podaję stronę
    www.paltalk.com
    gdyby jednak ciężko Ci było zrozumieć co tam jest napisane, bo to po
    angielsku, to podaję stronę po polsku.
    Koleżanka wiele pracy włożyła w opisanie tego komunikatora w języku polskim.
    Polecam.
    http://chat.hostplus.net/ABC

    Wg mnie po wejściu tam skończą się Twoje kłopoty z napięciem, stresem itp.

    Dialog mnie nie odetnie ........ nie licz na to.......

    ahaaaaaaa nie jestem z Jeleniej Góry ... jestem z zapadłej, deskami zabitej
    wsi ..... ale jestem wyrywny :)))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2004-01-11 21:04:17
    Od: "Pawelek" <n...@y...com>

    > Pedaly z Jeleniej Góry mysla tylko o zatkaniu dziury
    > Spadaj losiu bo cie dialog od sieci odetnie
    >
    > --
    > SQLwysyn

    SQLsynie

    Chyba nikt nie lubi robic sobie smietnika z geby.

    WyCHamuj

    Pawelek