PracaGrupypl.praca.dyskusje › telepraca, praca chałupnicza - szukam

  • 1. Data: 2004-01-11 17:00:40
    Temat: telepraca, praca chałupnicza - szukam
    Od: "segka" <s...@n...pl>

    Jak w temacie.
    Od dłuzszego czasu mam nadzieję znaleźć coś sensownego, tymczasem natykam
    się na sam chłam.

    Może by tak zamieścić tu przynajmniej zestawienie tego na co niewarto
    zwracać uwagi - szkoda czasu.

    Zaczynam:
    - klikanie w banery
    - 'płatne' mail'e
    - program o nazwie: "Program 21"

    Zachęcam do dopisywania następnych.

    Pzdr
    KS

  • 2. Data: 2004-01-13 21:45:39
    Temat: Re: telepraca, praca chałupnicza - szukam
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Jestem jednym z tych którzy wbrew pozorom zarabiają na płatnych mailach i
    dostają czeki.
    Fakt, kokosów się na tym nie zbije ale to nie jest żadne oszustwo.

    Pozdrawiam
    Latro.

  • 3. Data: 2004-01-14 09:17:24
    Od: "segka" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem jednym z tych którzy wbrew pozorom zarabiają na płatnych mailach i
    > dostają czeki.
    > Fakt, kokosów się na tym nie zbije ale to nie jest żadne oszustwo.

    O - to jestes pierwszy ! ;)
    Czas temu poswiecony jest nieadekwatny do kilku otrzymanych groszy.
    Ja akurat trafilam na firme, ktora po mozolnym dojsciu do kwoty od ktorej
    mieli wyplacic cash, zlikwidowala moje konto...

    Pzdr
    KS