PracaGrupypl.praca.dyskusje › PHP+SQL

  • 1. Data: 2002-06-07 12:26:35
    Temat: Re: PHP+SQL
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    fik napisał(a):

    > Czy możecie zorientować mnie w cenie, jakiej żądać za wykonanie
    > rozmaitych hurtowni danych, sklepów internetowych w PHP+SQL itp.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    po samochodzie dla kazdego kto bedzie uczestniczyl w projekcie
    (wybor samochodu zalezy od tego ile hurtowni i dla kogo juz
    projektowales :-))) )

    pozdrawiam
    premek

  • 2. Data: 2002-06-07 12:36:42
    Temat: PHP+SQL
    Od: "fik" <f...@...b.c>

    Czy możecie zorientować mnie w cenie, jakiej żądać za wykonanie rozmaitych
    hurtowni danych, sklepów internetowych w PHP+SQL itp.

    Dzieki.

  • 3. Data: 2002-06-11 11:47:36
    Od: "fik" <f...@...b.c>

    > po samochodzie dla kazdego kto bedzie uczestniczyl w projekcie
    > (wybor samochodu zalezy od tego ile hurtowni i dla kogo juz
    > projektowales :-))) )

    Myślisz, że jesteś zabawny ? Ty kawalarzu! Rozrabiako, mamusia dużo cię za
    policzki musiała podszarpywać.

  • 4. Data: 2002-06-11 11:53:03
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    fik napisał(a):

    > Myślisz, że jesteś zabawny ? Ty kawalarzu! Rozrabiako, mamusia
    > dużo cię za policzki musiała podszarpywać.

    rozrabiako???? i od mojej mamusi to ........

    sadzac po NNTP-Posting-Host: p9b-v16.ii.pw.edu.pl
    jestes studentem i jeszcze nie tworzyles (projekt, implementacja,
    wdrozenie) zadnej powaznej hurtowni, wiec nie mozesz sobie zdawac
    sprawy jakie problemy sie z tym wiaza.
    ja mam jakowes doswiadczenie w tej materii wiec uczciwie odpisalem,
    aha i nie mam na mysli sklepow internetowych PHP + SQL ale
    ROZMAITE HURTOWNIE DANYCH

    pozdro
    premek