PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o niekaralność

  • 1. Data: 2004-01-24 21:38:33
    Temat: zaświadczenie o niekaralność
    Od: "ewelina" <e...@o...pl>

    Witam,
    Nowy parcodawca chce otrzymać żswiadczenie o mijej niekaralność,jak mam je
    zdobyć?
    pozdrawiam
    ewelina

  • 2. Data: 2004-01-24 21:57:13
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralność
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "ewelina" <e...@o...pl> napisał(a) tak:
    > Witam,
    > Nowy parcodawca chce otrzymać żswiadczenie o mijej niekaralność,jak mam
> [...]

    Wniosek o wydanie zaświadczenia o niekaralności składasz w sądzie
    rejonowym. Formularz wniosku i inne sprawy dowiesz się na miejscu, bo
    dalej nie wiem jaka jest procedura.

    Jerzy

  • 3. Data: 2004-01-24 23:04:13
    Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl>

    24 Jan 2004 22:38:33 +0100, na pl.praca.dyskusje, ewelina napisa?(a):

    > Witam,
    > Nowy parcodawca chce otrzymać żswiadczenie o mijej niekaralność,jak mam je
    > zdobyć?

    Jesteś pewna, że zaświadczenie? Jeśli tak to - Sąd Rejonowy...
    Często wystarczy po prostu Twoje oświadczenie, wtedy sama piszesz...

    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com

  • 4. Data: 2004-01-24 23:27:03
    Od: "Gladiator" <b...@o...pl>

    ewelina wrote:
    > Witam,
    > Nowy parcodawca chce otrzymać żswiadczenie o mijej niekaralność,jak
    > mam je zdobyć?
    > pozdrawiam
    > ewelina

    W Sądzie Rejonowym... i przygotuj się na wydanie 50 zł. (przynajmniej tak
    było w listopadzie 2003r.)
    --
    Gladiator

  • 5. Data: 2004-01-25 06:25:18
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Gladiator" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W Sądzie Rejonowym... i przygotuj się na wydanie 50 zł. (przynajmniej tak
    > było w listopadzie 2003r.)

    W punkcie Krajowego Rejestru Karnego znajdujacego sie przy Sadzie.
    Czy Rejonowym ? To dyskusyjne. W Radomiu taki punkt
    jest przy Sadzie Okregowym a w Lublinie przy Sadzie
    Apelacyjnym.
    Pozdr

  • 6. Data: 2004-01-25 09:28:10
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "ewelina" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Nowy parcodawca chce otrzymać żswiadczenie o mijej niekaralność,jak mam je
    > zdobyć?
    > pozdrawiam

    Zaświadczenie o niekaralności.
    Krajowy Rejestr Karny:
    Szczegóły znajdziesz tu: http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml Znajdziesz też
    punkty informacyjne KRK na terenie kraju.

    Zaświadczenie może też wydobyć każdy komu udzielisz pełnomocnictwa najlepiej
    notarialnego.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018