PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasoby ludzkie, pomożecie???

  • 1. Data: 2003-05-19 16:23:54
    Temat: zasoby ludzkie, pomożecie???
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    potrzebuje wszelkich materiałów na ten temat, będę wdzięczny jak ktoś mi cos
    podeśle, w szczególności chodzi o metody rekrutacji

    z gory wielkie dzieki

    paweł

  • 2. Data: 2003-05-21 06:29:37
    Temat: Re: zasoby ludzkie, pomożecie???
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    To nie jest moja działka, ale dam ci radę:
    opisz bardziej szczegółowo swój problem.
    Tak jakoś jest, że posty zawierające zdawkowe (choćby i nerwowe) i skąpo
    opisane pytania zyskują mało odpowiedzi...
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu