PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wzory umów o pracę i rozwiązania

  • 1. Data: 2003-05-19 15:04:32
    Temat: Wzory umów o pracę i rozwiązania
    Od: "PiotrekS" <c...@c...pl>

    Witam
    Czy mógłby ktoś mnie poratować jak wygląda wzór "Rozwiązania umowy o pracę
    bez wypowiedzenia z winy pracownika" lub jakiś odnośnik gdzie znajdę to w
    sieci.
    Dziękuje

    --
    Pozdrówka

  • 2. Data: 2003-05-19 17:47:47
    Temat: Re: Wzory umów o pracę i rozwiązania
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracę
    > bez wypowiedzenia z winy pracownika" lub jakiś odnośnik gdzie znajdę to w
    Witaj
    Proponuje zajrzec na http://www.signform.pl

    pozdrawiam;
    Krzysztof Sz.

  • 3. Data: 2003-05-19 18:17:35
    Od: "PiotrekS" <c...@c...pl>

    W wiadomości dead star naszprejował(a):
    > Witaj
    > Proponuje zajrzec na http://www.signform.pl
    a nie ma czegoś darmowego bo potrzebny jest mi jeden wzór, nie bede dla tego
    jedengo płacił??

    --
    Pozdrówka

  • 4. Data: 2003-05-20 11:03:02
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    > W wiadomości dead star naszprejował(a):
    > a nie ma czegoś darmowego bo potrzebny jest mi jeden wzór, nie bede dla
> [...]
    Jeżeli nadal aktualne prosze o kontakt na priv. Wklepię wzór
    JO

  • 5. Data: 2003-05-20 19:33:12
    Od: "PiotrekS" <c...@c...pl>

    W wiadomości J.R. naszprejował(a):
    > Jeżeli nadal aktualne prosze o kontakt na priv. Wklepię wzór
    > JO

    Dzięki dorwałem gazetkę są tam wszystkie możliwe wzory umów

    --
    Pozdrówka