PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2004-06-03 21:25:16
    Temat: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "kamila" <k...@o...pl>

    Komu przysługuje i jak sie liczy lata szkoły,czy zasiłek przysługuje po
    szkole zaocznej i po jakim czasie

  • 2. Data: 2004-06-03 23:08:35
    Temat: Re: zasiłek dla bezrobotnych
    Od: haine <c...@s...home._pl>

    On Thu, 3 Jun 2004 23:25:16 +0200, "kamila" <k...@o...pl> wrote:

    >Komu przysługuje i jak sie liczy lata szkoły,czy zasiłek przysługuje po
    >szkole zaocznej i po jakim czasie

    Nie przysługuje; aby ubiegać się o zasiłek trzeba opłacać składki ZUS
    przynajmniej przez 12 miesięcy. Szkoła nie ma żadnego znaczenia.

    haine

  • 3. Data: 2004-06-03 23:31:27
    Od: "kamila" <k...@o...pl>

    gdy jestem absolwentem szkoły sredniej i nie oplacam składek z tym iz w
    ostatnim roku przeniosłam sie na nauke w tej samej szkole ale zaocznie ??//

  • 4. Data: 2004-06-04 07:44:28
    Od: haine <c...@s...home._pl>

    On Fri, 4 Jun 2004 01:31:27 +0200, "kamila" <k...@o...pl> wrote:

    >gdy jestem absolwentem szkoły sredniej i nie oplacam składek z tym iz w
    >ostatnim roku przeniosłam sie na nauke w tej samej szkole ale zaocznie ??//

    W przypadku starania się o zasiłek szkoła nie ma _żadnego_ znaczenia.
    Opłacać składki przez 12 miesięcy = przepracować minimum 12 miesięcy
    (legalnie).

    haine

  • 5. Data: 2004-06-04 16:13:49
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > W przypadku starania się o zasiłek szkoła nie ma _żadnego_ znaczenia.
    > Opłacać składki przez 12 miesięcy = przepracować minimum 12 miesięcy
    > (legalnie).

    zgadza sie ,a co do abolwentow.... od 3 dni nie ma juz takiego pojecia ;)

    Jean
    odpisujac na mejla dodaj [news] w temacie, inaczej mejl trafi do kosza