PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki - księgowa wrocław

  • 1. Data: 2006-09-21 16:00:54
    Temat: zarobki - księgowa wrocław
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    jestem ciekawa, jak księgowe z wrocławia, odpowiadają na pytanie zadane na
    rozmowie kwalifikacyjnej: ile chciałaby pani zarabiać?

  • 2. Data: 2006-09-21 16:46:26
    Temat: Re: zarobki - księgowa wrocław
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > jestem ciekawa, jak księgowe z wrocławia, odpowiadają na pytanie zadane na
    > rozmowie kwalifikacyjnej: ile chciałaby pani zarabiać?

    Ale jakie księgowe masz na myśli? Przecież nazwa "księgowa" obejmuje zarówno
    zapie.dalaczki od liczenia słupków, jak i główne księgowe, czy wręcz
    ekonomistki, (współ)kreujące politykę firmy...

  • 3. Data: 2006-09-21 18:40:14
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ale jakie księgowe masz na myśli? Przecież nazwa "księgowa" obejmuje
    > zarówno zapie.dalaczki od liczenia słupków, jak i główne księgowe, czy
    > wręcz ekonomistki, (współ)kreujące politykę firmy...

    księgowe pracujące w dziale księgowym, nie główne i nie samodzielne, ale z
    doswiadczeniem

  • 4. Data: 2006-09-21 20:00:33
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > księgowe pracujące w dziale księgowym, nie główne i nie samodzielne, ale z
    > doswiadczeniem

    Tego typu, to w dużej firmie w Poznaniu, zarabiają 1200-1500 netto, w
    zależności od konkretnego przydziału i innych dupereli.

    To nie jest odpowiedź na Twoje pytanie, ale tylko tyle umiem pomóc.