PracaGrupypl.praca.dyskusje › zalozenie dzialalnosci - jak

  • 11. Data: 2005-06-17 10:48:51
    Temat: Re: zalozenie dzialalnosci - jak
    Od: maz <m...@o...pl>

    Niestety, ale pracodawca pokrywa tylko składkę za ubezpieczenie
    społeczne, a za ubezpieczenie zdrowotne trzeba płacić samemu. Jest to
    kwota jakieś 162 PLN na chwilę obecną.
    Poza tym, rozpoczęcie własnej działalności przez pracownika etatowego
    zmieniejsza jego pensję netto (ze względu na zerowy koszy uzyskania
    przychodu, czy jakoś tak).

    maz

  • 12. Data: 2005-06-19 15:20:59
    Od: "Cray" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "maz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym, rozpoczęcie własnej działalności przez pracownika etatowego
    > zmieniejsza jego pensję netto (ze względu na zerowy koszy uzyskania
    > przychodu, czy jakoś tak).
    A ja bym powiedzial ze zwieksza ... przeciez mozna odliczyc duzo roznych
    rzeczy kupowanych na firme - wliczyc w koszty (telefony, samochod i jego
    eksloatacja, art. biurowe ...) i ma sie nad tym jakas kontrole (sic!)
    ... a przy etacie jest stala kwota. Co innego gdy mowa o KUP 50% ... tu
    faktycznie mozna nie osiagnac...

    Pozdrawiam Cray
    Cray at o2.pl