PracaGrupypl.praca.dyskusjezaległy urlop w okresie wypowiedzenia - pomóżcie prosz › zaległy urlop w okresie wypowiedzenia - pomóżcie prosz
    From: "Hraba" <h...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zaległy urlop w okresie wypowiedzenia - pomóżcie prosz
    Date: Sat, 24 Jan 2004 21:55:19 +0100

    cześć,
    Mam do was prośbę, złożyłem wypowiedzenie w grudniu, mam 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia, więc stosunek pracy ustaje 31 Marca, ale posiadam bardzo dużo
    zaległego urlopu. Pracodawca proponuje zapłatę za zaległy urlop, ja
    natomiast nie chcę się na to zgodzić (odkąd pracuje w tej firmie nigdy nie
    wykorzystałem pełnego urlopu i nawet w zeszłym roku zapłacono mi za część
    zaległego urlopu). Czy muszę (a bardzo mi się nie chce - mam po prostu
    dosyć) się zgodzić na zapłatę za zaległy urlop (z poprzednich lat) czy też
    jak słyszałem muszę go wykorzystać do końca 1 kwartału (muszę i bardzo
    chcę!)
    mam dwa powody: po pierwsze muszę się przeprowadzić do miejsca mojej nowej
    pracy i chciałbym to zrobić spokojnie, a po drugie robi mi się niedobrze (na
    serio w brzuchu mi się wszystko przewraca) jak widzę twarz mojego starego
    szefa.
    Dzięki za poradę
    Tomek.