PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostalem dzisiaj telefon.

  • 1. Data: 2005-01-14 00:34:22
    Temat: Dostalem dzisiaj telefon.
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Hi,

    Dostalem dzisiaj telefon i padly kolejno takie pytania:
    - czy nadal szuka Pan pracy ??
    - ile chcialby Pan zarabiac ??

    Na pierwsze odparlem ze kazdej oferty chetnie wyslucham, na drugie
    powiedzialem ze nie odpowiem bo to absurd zadawac takie pytanie jak nie
    wiem ani co mialbym robic, jaki bylby zakres moich obowiazkow, etc. etc po
    czym rozmowca stwierdzil ze to najwazniejsze pytanie i ze bez tego nie
    bedziemy rozmawiac. Oczywiscie nie odpowiedzialem chociaz teraz zaluje ze
    nie powiedzialem 15 kPLN ;-)

    I to sie podobno nazywa "profesjonalna rekrutacja" ;-)

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 2. Data: 2005-01-14 01:39:03
    Temat: Re: Dostalem dzisiaj telefon.
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > I to sie podobno nazywa "profesjonalna rekrutacja" ;-)

    a mozna wiedziec ka firma tak dzwoni ?

  • 3. Data: 2005-01-14 06:27:46
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > I to sie podobno nazywa "profesjonalna rekrutacja" ;-)

    A ktoś tak twierdzi poza tobą?

    vertret

  • 4. Data: 2005-01-14 07:00:38
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-14 01:34, Użytkownik Kyniu napisał:

> [...]
    > czym rozmowca stwierdzil ze to najwazniejsze pytanie i ze bez tego nie
    > bedziemy rozmawiac. Oczywiscie nie odpowiedzialem chociaz teraz zaluje ze

    było powiedzieć "jak najwięcej" ;)

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-01-14 08:01:22
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 07:27:46 +0100, VERTRET <vertret @ op.pl> napisał:

    > Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ktoś tak twierdzi poza tobą?
    >

    > vertret

    Na przyklad ja.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-01-14 08:37:34
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-14, Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > - ile chcialby Pan zarabiac ??
    [ciach]
    > Oczywiscie nie odpowiedzialem chociaz teraz zaluje ze
    > nie powiedzialem 15 kPLN ;-)
    "Oczywiście, jesteśmy w stanie zapewnić panu takie warunki, a nawet trochę
    lepsze. Zapraszamy pana na spotkanie dotyczące pracy w najbliższy wtorek
    o 16, ul. Koziołka Matołka 15, ByznesTower, p.2015". Idziesz, a tam co?
    Razem z Tobą kilka-kilkanaście osób i prezentacja Amway :]

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Fajnie się siedzi na takiej prezentacji jeżeli miało się już z tym
    jakiś kontakt, wie się jak to funkcjonuje a jeszcze spotkanie prowadzi
    ktoś bardzo charyzmatyczny. Raz mi się trafiło coś takiego. Zrobiłem
    takie wrażenie, że aż mnie prowadzący samochodem (niezła bryka nawiasem
    mówiąc) do domu odwiózł. :]
    --
    "Nasz bohater często siada przed komputerem i myśli"
    recenzja http://czat.zlotemysli.pl/

  • 7. Data: 2005-01-14 12:04:48
    Od: "someone_else" <n...@n...com>

    a dlaczego sie wlasnie nie zapytales co mialbym robic, jaki bylby zakres
    moich obowiazkow, etc. etc

  • 8. Data: 2005-01-14 12:16:40
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2005 23:04:48 +1100, someone_else <n...@n...com> napisał:

    > a dlaczego sie wlasnie nie zapytales co mialbym robic, jaki bylby zakres
    > moich obowiazkow, etc. etc

    :))))

    Bo uzyskuje sie odpowiedz,ze informacje beda udzielone juz przy rozmowie,
    jesli do niej dojdzie - a kryterum wstepnym, kwalifikujacym do rozmowy
    jest na ile wycenia sie kandydat.

  • 9. Data: 2005-01-14 13:20:13
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 23:04:48 +1100, na pl.praca.dyskusje, someone_else
    napisal(a):

    > a dlaczego sie wlasnie nie zapytales co mialbym robic, jaki bylby zakres
    > moich obowiazkow, etc. etc

    Wyobraz sobie ze zapytales. Ale to jak sie okazalo rozmowa nie na telefon.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 10. Data: 2005-01-14 13:20:55
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 02:39:03 +0100, na pl.praca.dyskusje, marxio napisal(a):

    > a mozna wiedziec ka firma tak dzwoni ?

    Na razie dam im czas - jak mnie jeszcze czyms rozbawia to z najmilsza
    checia opisze ze szczegolami.

    Kyniu

    --
    _ __ _