PracaGrupypl.praca.dyskusjezakup samochodu razem z firmą › zakup samochodu razem z firmą
  • Data: 2004-07-07 19:50:47
    Temat: zakup samochodu razem z firmą
    Od: "vercom" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Mam mały dylemat i postanowiłem popytać tu i tam, a w czym rzecz, firma
    zoferowała mi zakup samochodu w leasingu, samochód oczywiście zakupiony na
    firmę ( w której jestem pracownikiem), wpłata początkowa w wysokości 5%
    musi być wpłacona z mojej kiesy, kolejne raty leasingu płacone po połowie i
    tak przez cztery lata, po tym okresie samochód ma się stać moją własnością,
    przez okres trwania leasingu samochód urzywam ja na koszt firmy (paliwo,
    przeglądy).
    I tu zaczynają się schody, na jakiej podstawie mam przejąć samochód po 4
    latach, przecież firma łyknęła vat, jak mam udokumentować comiesięczne raty
    których dokonuję razem z firmą, jaką umowę należałoby spisać razem z firmą
    przed podjęciem tego tematu, tyle co zdążyłem ustalić że w przypadku mojego
    odejścia lub upadku firmy mam otrzymać zwrot wpłaconej kasy.