PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakonczenie pracy

  • 11. Data: 2003-01-17 21:21:48
    Temat: Re: zakonczenie pracy
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rafal wrote:

    > A Ty od kiedy jestes zwolennikiem wolnego rynku? ;-)

    Gram ta sama karta co przeciwnicy socjalnej linii traktowania
    pracownikow, niech sie przekonaja na wlasnej skorze jak wyglada
    sytuacja, kiedy ich potraktuje sie zgodnie z prawidlami tzw. wolnego
    rynku (bo zakladam, moze mylnie, ze i owszem lubia szermowac tym
    pojeciem, ale tylko w stosunku do Innych a nie siebie ;) ).

    Flyer

    PS. Wolny rynek nie istnieje i nigdy nie bedzie istnial.

  • 12. Data: 2003-01-20 08:43:41
    Temat: Odp: zakonczenie pracy
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...gazeta.pl...

    > Gram ta sama karta co przeciwnicy socjalnej linii traktowania
    > pracownikow

    Zwolennik wolnego rynku to nie jest przeciwnik "socjalnej linii traktowania
    pracowników" ,ale przeciwnik JAKIEJKOLWIEK linii traktowania pracowników o
    ile jest ona przymuszona przez przepisy, decyzje urzędnicze i generalnie
    przez Państwo.

    Tak samo, jeżeli jestem przeciwny podatkowi na kościól, to wcale nie
    oznacza, że dobrowolnie nie wrzucam na tacę.

    Pamiętaj, że liberał, to nie jest zły gość, który nie pomoże biednemu,
    wylewa z pracy, płaci najmniej itp...
    Liberał jest tylo przeciwnikiem wymuszania jakichkolwiek zachowań.

    Jeżeli potrafisz myśleć logicznie, a wydaje mi się, że tak to zgodzisz się,
    że z
    (p => q)
    nie wynika że:
    (nie p => nie q)

    Rafał

    > PS. Wolny rynek nie istnieje i nigdy nie bedzie istnial.

    To, że obecnie nie istnieje - to się niestety muszę zgodzić.