PracaGrupypl.praca.dyskusjezaczynam sie bac... › zaczynam sie bac...
    From: "kasiatoya" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zaczynam sie bac...
    Date: Sat, 18 Jan 2003 01:26:03 +0100

    jestem obecnie na urlopie wychowawczym i zostalo mi okolo poltora roku
    siedzenia w domku z synkiem :)
    poniewaz jestem zatrudniona w rodzinnym interesie moi rodzice powiedzieli
    jasno ze jak tylko urlop mi sie skonczy nie zamierzaja mi dalej pomagac (nie
    jestem tez mezatka wiec nie moge liczyc na to ze ktos bedzie mnie
    utrzymywal) i bede musiala szukac pracy...
    i tu zaczyna sie problem
    czytam ta grupe juz od jakiegos czasu i musze przyznac ze czarno widze swoja
    przyszlosc...
    mam 25 lat zero doswiadczenia wyksztalcenie srednie i zapomnialam jezykow
    (angielski niemiecki - w sumie musialabym sie uczyc ich od poczatku)
    czy ktos moglby mi napisac cos optymistycznego i podnoszacego na duchu bo
    jak narazie to wasze wypowiedzi na temat pracy wpedzaja mnie w czarna
    rozpacz i zaczynam sie powaznie bac...

    pozdrawiam z przerazeniem w oczach
    kasiatoya