PracaGrupypl.praca.dyskusjezaczynam sie bac... › Re: zaczynam sie bac...
  • Data: 2003-01-18 21:22:08
    Temat: Re: zaczynam sie bac...
    Od: "josef" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b0a6u3$n6k$1@news.tpi.pl...
    > jestem obecnie na urlopie wychowawczym i zostalo mi okolo poltora roku
    > siedzenia w domku z synkiem :)

    >Za wszelką cenę nie zamykaj się w "czterech ścianach" czy też tylko w
    necie.Odwiedzaj w miarę możliwości bliższych ,dalszych znajomych i bądź w
    rozmowie optymistką .Nawet na spacerach próbuj zawrzeć nowe kontakty.To się
    opłaci z czasem .Ktoś przy sposobności wolnego etatu przypomni sobie o
    Tobie i może pomóc. Myślę ,że to będzie bardzo trudne-być optymistką w takim
    położeniu -ale nie masz nic do stracenia.Podobny przypadek pomógł mi -na
    krótko ale zawsze coś.
    pozdr.