PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepizza - kierowcy zarobki i rozliczenia?

  • 1. Data: 2002-07-14 22:50:13
    Temat: Telepizza - kierowcy zarobki i rozliczenia?
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    Zainteresowal mnie temat jakie sa srednie zarobki kierowcow w Telepizza?
    moze ktos wie... ale w sumie ciekawszym tematem jak ta firma rozlicza z
    nimi uzywanie prywatnego samochodu? ryczalt? tylko benzyna?
    kilometrowka?

    z tych trzech to chyba ryczalt bylby najkorzystniejszy dla kierowcow,
    wszak przebiegi niewielkie, a nawet stwoerdzam, ze zabujczo male dla
    samochodu i taki samochod po trzech latach to wrak... a moze sie myle...

  • 2. Data: 2002-07-15 07:53:45
    Temat: Re: Telepizza - kierowcy zarobki i rozliczenia?
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 00:50:13 +0200, freDZiK <f...@i...com.pl>
    wrote:

    >taki samochod po trzech latach to wrak... a moze sie myle..

    A kto tam wytrzyma trzy lata?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-07-16 21:56:20
    Od: "lea_maria" <l...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    > moze ktos wie... ale w sumie ciekawszym tematem jak ta firma rozlicza z
    > nimi uzywanie prywatnego samochodu? ryczalt? tylko benzyna?

    mój znajomy w zeszłym roku w wakacje zatrudnił sie w TelePizzie jako
    kierowca. Jeśli dobrze pamiętam, to za używanie prywatnego samochodu
    firma sie nie rozliczała. Napiwki starczały na benzynę, a pensja zostawał
    mu "na rękę" (chyba jakieś 1800zł - ale mogę sie mylić)

    xxx

    lea_maria

  • 4. Data: 2002-07-16 23:40:52
    Od: wj <t...@n...wp.pl>

    > firma sie nie rozliczała. Napiwki starczały na benzynę, a pensja zostawał
    > mu "na rękę" (chyba jakieś 1800zł - ale mogę sie mylić)

    to ciekawe bo w podobnej firmie kierowca zarabiał podobnie jak
    pracownicy robiący pizze...
    czy podczas 20 % bezrobocia pojawiały by się ciągle oferty pracy za 1800 zł?