PracaGrupypl.praca.dyskusjewyszczególnienie składników płacy › wyszczególnienie składników płacy
    From: pajev <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wyszczególnienie składników płacy
    Date: Mon, 23 Jan 2006 11:11:51 +0100

    Witam wszystkich.

    Z wynagrodzeniem otrzymuje świstki (wycinki) z listy płac. Jednak
    stosowane tam skróty są charakterystyczne dla oprogramowania, którego
    używa księgowość, a dla mnie są one w większości nieczytelne.
    Mam następujące pytanie: czy pracodawca ma obowiązek na mój wniosek
    przedstawić mi wyszczególnienie składników mojej płacy za miniony rok
    (2005)? Jeśli tak to na jaki przepis się powołać?

    pozdrawiam