PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila › wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
  • Data: 2005-05-31 20:23:23
    Temat: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: "Sławek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Chciałem się dowiedzieć, czy sens ma w ogóle wysyłanie swoich dokumentów
    (CV+LM) przez maila??Czy nie lepiej jednak wysłać pocztą zwykłą (albo o ile
    to możliwe dostarczyć osobiście)?Powysyłałem ich już nie powiem ile (nawet
    pozamieniałem z formatu doc na pdf, ponieważ przeczytałem na tejże grupie,
    że jest to lepiej widziane przez pracodawców) i niestety
    ciszaaaaaaaaaaaaaa.Nawet nie wysyłają mi potwierdzenia odebrania
    wiadomości;))) (no może niektórzy wysyłają),ale to rzadkość. Nie jestem
    osobą bezrobotną, pracuję ale szukam pracy innej, bardziej rozwojowej itp
    itd..............Jak uważacie?? I czy również mimo braku odzewu wysyłacie
    swoje dokumenty nie poddając się w ogóle:)??A może po prostu jest to
    spowodowane tym że nie spełniam wymogów stawianych przez firmę i tutaj być
    może leży pies pogrzebany.

    A jeśli już wysyłacie przez maila, to mogę wiedzieć co wpisujecie w treści
    wiadomości?

    Pozdrawiam wszystkich.
    S.