PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o prace

  • 1. Data: 2002-08-05 08:35:42
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Multi" <m...@i...pl>

    Pracowalem w firmie na etacie od pazdziernika 1999 roku.
    31 lipca br. dostalem wypowiedzenie, z okresem 1 miesiecznym:
    "rozwiazanie umowy nastepuje z przyczyn ekonomiczno-organizacyjnych".
    Co mi przysluguje? Czy mam prawo do odprawki? Jesli tak to w jakiej
    wysokosci?
    Wiem ze mam prawo do dwoch dni wolnych na szukanie pracy,
    oraz do ekwiwalentu za niewykorzystany urlop.
    Czy cos wiecej mi przysluguje?

    Dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-05 10:09:52
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "Multi" <m...@i...pl> wrote [cut]

    Witam,
    jesli wypowiedzenie bylo z przyczyn ekonomicznych, powinienes dostac odprawe
    za 1 miesiac. Czyli 1 miesiac wypoiwedzenia+1 miesiac odprawy (choc nie
    jestem znawca tematu...)

    Tak bylo u mnie w pracy,

    pzdrw
    JSR

  • 3. Data: 2002-08-06 07:15:50
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ailj0s$ei$1@news.tpi.pl...

> [...]
    odprawe
    > za 1 miesiac. Czyli 1 miesiac wypoiwedzenia+1 miesiac odprawy (choc nie

    Wysokość odprawy zależy od tego ile łącznie we wszystkich firmach
    przepracowałeś lat pracy.
    Do 10 - 1 miesiac
    do 20 - 2 miesiace
    ponad 20 - 3 miesiące.