PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos jest zadowolony ze swojej pracy?

  • 1. Data: 2002-08-05 10:28:34
    Temat: czy ktos jest zadowolony ze swojej pracy?
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    jak w temacie,
    oczywiscie nie chodzi mi o dyskusje uniwersyteckie, tylko o fakt,
    ja pracuje, mam dobra pensje, ale coddzienne rano odruchy wymiotne, ze musze
    isc do tej roboty,
    niedziela zatruta, bo jutro juz znowu robota, bole glowy i brak checi do
    zycia,
    szef to duren, podwladni niekompetentni, na ich miejsce brak kandydatow od
    zaraz,
    szukam nowej roboty juz ponad pol roku i d...
    Slawka

  • 2. Data: 2002-08-05 10:43:55
    Temat: Re: czy ktos jest zadowolony ze swojej pracy?
    Od: "Pegass" <p...@c...krakow.pl>

> [...]
    > zaraz,
    > szukam nowej roboty juz ponad pol roku i d...

    Ja tez pracuje, mam srednia pensje, odruchow wymiotnych brak, niedziela
    zatruta - po sobocie, bole glowy - owszem - po sobocie, szef do rany
    przyloz, podwladnych brak :( sam pol Polski obrabiam, nie szukam nowej pracy
    juz od dwoch lat i nie d...

    ;-)

    Pegass

  • 3. Data: 2002-08-05 10:51:12
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    o rany, ale masz szczescie,
    zazdroszcze jak cholera,
    a czym sie zajmujesz? moze zmienie branze???
    jestem przeciez elastyczna:)))))))

  • 4. Data: 2002-08-05 11:06:10
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ale coddzienne rano odruchy wymiotne, ze
    > musze

    Nie bierz do bani

    Znajdź sobie coś na niedzielę żeby nie myśleć o robocie, intensywnie w nia
    wypoczywaj. Pomaga.

    Nie przejmuj się tym

    A może dopiero pół roku. Spokojnie kropla drąży skałą (też sprawdzone).
    Robota często wpada przypadkowo, gdy się jej nie spodziewasz.

  • 5. Data: 2002-08-05 11:11:04
    Od: "Pegass" <p...@c...krakow.pl>

    > o rany, ale masz szczescie,
    > zazdroszcze jak cholera,
    > a czym sie zajmujesz? moze zmienie branze???
    > jestem przeciez elastyczna:)))))))

    Szeroko pojeta enrgetyka a nawet energetyka cieplna. Zmien zmien - w
    Poznaniu niedawno zmienil sie wlasciciel PECu a niedlugo moze zmieni sie i
    wlasciciel EC, wiec jakies ruchy na pewno beda kadrowe ;-) Pisze o Poznaniu
    bo widze ze konto masz w poznanskiej firmie, co oczywiscie nie znaczy ze tam
    mieszkasz...

    Pegass

  • 6. Data: 2002-08-05 11:29:06
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Ale masz klawe zycie :)

  • 7. Data: 2002-08-05 11:43:49
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    dzieki za pocieszenie,
    ale masz racje, znalazlam nowe hobby - internet i grupy - relaksuje sie,
    tylko troche duzo przy tym podjadam (chipsy, paluszki itd)
    a podobno 90% ludzi uwaza, ze ich szef / kierownik to idiota, wiec moze moi
    ludzie tez uwazaja, ze jestem idiotka ??????

  • 8. Data: 2002-08-05 11:44:48
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    gratuluje i tez zazdroszcze,
    oby tak dalej,
    pozdrowionka

  • 9. Data: 2002-08-05 11:45:51
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    a jak u Ciebie w Szczecinie, Wojtku ????

    Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D4E6182.3080609@ekspert.szczecin.pl...
    Ale masz klawe zycie :)

  • 10. Data: 2002-08-05 11:56:02
    Od: W...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    > jak w temacie,
    Ja.
    Czasami jak jestem długo w delegacji poza domem, to poziom zadowolenia spada
    wraz z długością delegacji, ale za to jak wracam poziom zadowolenia
    przekracza 100% ;-).

    > oczywiscie nie chodzi mi o dyskusje uniwersyteckie, tylko o fakt,
    > ja pracuje, mam dobra pensje, ale coddzienne rano odruchy wymiotne, ze
    musze
    > isc do tej roboty,
    Ja pracuje, mam dobrą pensje (co nie znaczy że nie chciałbym wiekszej), też
    mam rano problemy, ale ze wstawaniem ;-)

    > niedziela zatruta, bo jutro juz znowu robota, bole glowy i brak checi do
    > zycia,
    O rany, gdzie ty pracujesz ???

    > szef to duren, podwladni niekompetentni, na ich miejsce brak kandydatow od
    > zaraz,
    U mnie szef jest nawet OK, a podwładych nie mam :-))

    > szukam nowej roboty juz ponad pol roku i d...
    Pracuje już w tej firmie od 5 lat. Pracy nie szukam, chociaż oferty
    przeglądam.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek