PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o prace › wypowiedzenie umowy o prace
    From: "Multi" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie umowy o prace
    Date: Mon, 5 Aug 2002 10:35:42 +0200

    Pracowalem w firmie na etacie od pazdziernika 1999 roku.
    31 lipca br. dostalem wypowiedzenie, z okresem 1 miesiecznym:
    "rozwiazanie umowy nastepuje z przyczyn ekonomiczno-organizacyjnych".
    Co mi przysluguje? Czy mam prawo do odprawki? Jesli tak to w jakiej
    wysokosci?
    Wiem ze mam prawo do dwoch dni wolnych na szukanie pracy,
    oraz do ekwiwalentu za niewykorzystany urlop.
    Czy cos wiecej mi przysluguje?

    Dzieki za odpowiedz