PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie pracy przez pracownika › wypowiedzenie pracy przez pracownika
    From: "Designer" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Date: Thu, 13 Feb 2003 14:14:32 +0100
    Sender: d...@o...pl@213.77.31.18

    Pracuje w firmie około 2.5 roku. Mam umowę na czas nieokreślony. O ile się
    orientuje, przysługuje mi miesięczny okres wypowiedzenia obejmujący następny
    pełny miesiąc.
    Mam pytanie dotyczące wręczenia wypowiedzenia, czy mogę to zrobić ostatniego
    dnia lutego, aby 31 marca zakończyć okres wypowiedzenia, czy też muszę
    zrobić to wcześniej?
    Czy wypowiedzenie musi zawierać jakieś wstawki prawne, czy wystarczy "z
    dniem 28.02.2003 wypowiadam umowę o pracę" plus nagłówki i podpis?
    Za odpowiedź z góry dziękuję.