PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie na probnym › wypowiedzenie na probnym
  • Data: 2004-05-13 11:26:27
    Temat: wypowiedzenie na probnym
    Od: "Zavrat" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje na podstawie umowy o prace na 2-miesieczny okres probny. Niestety
    choc pracodawca jest ze mnie generalnie zadowolony, ja nie jestem w stanie
    zniesc jego zachowania. Bez wdawania sie w szczegoly chce wypowiedziec umowe
    o prace.

    1. Czy na okresie probnym moge wypowiedziec umowe?

    2. Jesli tak, to w jakiej formie najlepiej przygotowac wypowiedzenie? W
    dwoch wersjach - jedna za porozumieniem, druga wypowiedzenie jednostronne?
    Rozwiazanie za porozumieniem pozwoliloby mi uniknac 1-tygodniowego okresu
    wypowiedzenia, ale jesli szef sie nie zgodzi, musze chyba miec w zanadrzu
    jednostronne wypowiedzenie?

    zavrat