PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie i niewykorzystany urlop › wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
    From: "eus" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
    Date: Wed, 8 Aug 2007 18:19:36 +0200

    Witajcie

    Mam taka sytuacje: zlozylem wypowiedzenie i do konca miesiaca jestem na
    okresie wypowiedzenia.
    Ksiegowa wyliczyla mi, ze mam dwa tygodnie niewykorzystanego urlopu, za
    ktory przysluguje mi jak rozumiem ekwiwalent.

    1. czy pracodawca moze zmusic pracownika do wykorzystania tego urlopu?
    inaczej mowiac, czy moga mnie na ten urlop wyslac? (nie byl planowany
    wczesniej)

    2. czy to prawda, ze za kazdy dzien niewykorzystanego urlopu przysluguje mi
    standardowa "dniowka"?
    3. czy jesli pracodawca chcialby mnie wyslac na urlop, a ja w tym czasie
    rozchorowalbym sie na te ostatnie dwa tygodnie to mimo wszystko dostane
    ekwiwalent za urlop? (plus oczywiscie 80% wynagrodzenia za chorobowe)

    bede wdzieczny za pomoc
    Piotr