PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie - co "wybrac"?

  • 21. Data: 2003-05-15 05:22:47
    Temat: Re: wypowiedzenie - co "wybrac"?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > jestem wlasnie na miesiecznym wypowiedzeniu - ze strony firmy.
    Pozostawiono
    > mi "mozliwosc wyboru": wszystko pozostaje bez zmian lub decyduje sie na
    > porozumienie stron (wtedy moge liczyc na refencje). Mam wiec pytanie -
    > ktora "wersja" jest lepiej widziana u przyszlych pracodawcow przy
    > poszukiwaniu pracy i czy firma cos zyskuje dzieki temu, ze ja decyduje sie
    na
    > porozumienie stron?

    Jezeli wiesz, ze za 3 dni znajdziesz prace, to mzoesz isc na porozumienie
    stron. Ja osobiscie uwazam, ze warto pozwolic pracodawcy wypowiedziec umowe
    :)
    Na kilkadziesiat przypadkow szukania pracy tylko jedna (mala i bele jaka )
    firma poprosila o swiadectwa pracy przez podjeciem decyzji o zatrudnieniu,
    tak wiec sie nie przejmuj. Ludzie na ogol widza, jaka sjest sytuacja na
    rynku pracy, wiec to, ze ktos Cie z niej zwolnil nie robi dzis juz wiekszego
    wrazenia na nikim - o ile przedstawione przez Ciebie umiejetnosci robia na
    nich wrazenie.

    Wojtek