PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a zwolnienie

  • 1. Data: 2003-09-18 06:08:43
    Temat: wypowiedzenie a zwolnienie
    Od: "Zyga" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Załóżmy jeżeli złożę z dniem dzisiejszym 18,09,2003 wypowiedzenie o pracę
    swojemu pracodawcy (dwutygodniowy okres wypowedzenia, umowa na czas
    określony) to czy w ciągu tych dwóch przyszłych tygodni pracodawca może mnie
    zwolnić ? "w jaki kolwiek sposób?"

  • 2. Data: 2003-09-18 06:53:13
    Temat: Re: wypowiedzenie a zwolnienie
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swojemu pracodawcy (dwutygodniowy okres wypowedzenia, umowa na czas
    > określony) to czy w ciągu tych dwóch przyszłych tygodni pracodawca może

    Nie. Może co najwyżej zwolnić cię z obowiązku świadczenia pracy przez okres
    wypowiedzenia.

    pzdr.
    SławekM

  • 3. Data: 2003-09-18 18:19:52
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > mnie
    > >

    > Nie. Może co najwyżej zwolnić cię z obowiązku świadczenia pracy przez
    okres
    > wypowiedzenia.

    nie jestem pewien, ale z tego co sie orientuje, tak ale tylko dyscyplinarnie

  • 4. Data: 2003-09-18 19:14:29
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>