PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a urlop

  • 1. Data: 2005-11-30 12:04:23
    Temat: wypowiedzenie a urlop
    Od: "Bartek" <w...@o...pl>

    Witam,
    mam niewykorzystany urlop (4 dni) i jestem na okresie wypowiedzenia zlozonym
    przez siebie (okres wypowiedzenia uplywa z koncem roku).
    Czy jesli zakomunikuje pracodawcy na 4 dni przed koncem roku, ze chce ten
    urlop wykorzystac, to musi on mi go udzielic, czy moze odmowic i wyplacic mi
    ekwiwalent (chce wykorzystac urlop)?

  • 2. Data: 2005-12-05 09:20:06
    Temat: Re: wypowiedzenie a urlop
    Od: "Bartek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urlop wykorzystac, to musi on mi go udzielic, czy moze odmowic i wyplacic

    Dowiedzialem sie, pracodawca moze odmowic i wyplacic ekwiwalent.