PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ PRACA ] Poszukujemy programisty PHP Rzeszów.

  • 1. Data: 2005-11-30 07:58:43
    Temat: [ PRACA ] Poszukujemy programisty PHP Rzeszów.
    Od: "iNetServis Sp.z o.o." <p...@i...com.pl>

    Firma Internetowa iNetServis Sp. z o.o. w Rzeszowie poszukuje osoby na
    stanowisko Programista do działu Internetowego.

    Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna za:
    . tworzeniem aplikacji bazodanowych na potrzeby serwisów www
    . rozwijanie i aktualizacje istniejących serwisów

    Wymagania:
    . doświadczenie w programowaniu aplikacji internetowych,
    . doskonała znajomość technologii PHP,
    . doskonała znajomość HTML+CSS,
    . umiejętność projektowania relacyjnych baz danych MySQL, PostgreSQL
    . praktyczna umiejętność stosowania wyżej wymienionych technik,

    Umiejętności dodatkowe:
    . znajomość języka angielskiego
    . znajomość systemu Linux,
    . znajomość technologii XML,
    . znajomość Action Script
    . praktyczna umiejętność optymalizacji kodu pisanych aplikacji.
    . sumienność,
    . silna motywacja.
    . otwartość oraz umiejętność pracy w zespole,
    . umiejętność szybkiego uczenia się.

    Oferujemy:
    . dostęp do najnowszych technologii,
    . możliwość pracy nad ciekawymi projektami,
    . możliwości rozwoju zawodowego,
    . pracę w młodym, doświadczonym zespole.

    KONTAKT
    CV, list motywacyjny oraz portfolio prosimy przesyłać wyłącznie na adres:
    p...@i...com.pl , w temacie maila podając "praca - stanowisko
    programista"

    Prosimy o zamieszczenie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla
    potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z dn.29.08.97 o Ochronie danych
    osobowych, Dz.U. Nr 133, pozycja 83".

    Nie jesteśmy zainteresowani pracą zdalną !

  • 2. Data: 2005-11-30 08:41:41
    Temat: Re: [ PRACA ] Poszukujemy programisty PHP Rzeszów.
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu iNetServis Sp.z o.o. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie jesteśmy zainteresowani pracą zdalną !
    Nie jestesmy zainteresowaniu ogloszeniami o prace na tej grupie a
    dyskusje na temat ogloszen. Chcecie o tym porozmawiac?
    pl.praca.oferowana

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-11-30 11:23:48
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "iNetServis Sp.z o.o." <p...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dmjm0o$an2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > danych
    > osobowych, Dz.U. Nr 133, pozycja 83".
    >
    > Nie jesteśmy zainteresowani pracą zdalną !

    NTG,
    a tak przy okazji nauczcie sie pisac subjecty. skoro poszukujecie web
    developera to nie piszczie ze potrzebujecie programisty php.
    ciekawi mnie co to jest "dostep do najnowszych technologii". Co macie
    najnowszego UBUNTU i lacze internetowe ADSL?

  • 4. Data: 2005-12-01 08:34:12
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    iNetServis Sp.z o.o. wrote:

    > Firma Internetowa iNetServis Sp. z o.o. w Rzeszowie poszukuje osoby na
    > stanowisko Programista do działu Internetowego.
    Ja też ściśnieniowany czekam na moderatora i mam nóż na gardle ale nie robie
    takich debilnych rzeczy jak ty.

> [...]
    > potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z dn.29.08.97 o Ochronie
    > danych osobowych, Dz.U. Nr 133, pozycja 83".

    Ustawa o ochronie danych osobowych zezwala na przetwarzanie danych osobowych
    jeżeli dopuszcza to przepis innej ustawy, tutaj któryś z art. kodeksu
    pracy.