PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a L4

  • 1. Data: 2007-11-21 19:15:21
    Temat: wypowiedzenie a L4
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    wczoraj otrzymałam wypowiedzenie, z dn. 23 listopada, termin wypowiedzenia 2
    tyg.
    Ponieważ teraz mam pracować w sobotę, a bardzo koliduje mi to ze studiami i
    to stało się przyczyną zwolnienia, bo ponoć jestem niedyspozycyjna,
    chciałabym póść na zwolnienie L4, by nie tracić kolejnej soboty w szkole.
    Czy zwolnienie, które obejmowałoby okres dłuższy niż 2 tyg. wypowiedzenia
    skutkowałoby przesunięciem wypowiedzenia?
    Ciężko tak nagle zostać bez pracy, ale jak zmienia się szef, to ustalenia z
    poprzednim widać idą w łeb..
    Pozdrawiam, J.

  • 2. Data: 2007-11-21 19:17:40
    Temat: Re: wypowiedzenie a L4
    Od: "news.onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy zwolnienie, które obejmowałoby okres dłuższy niż 2 tyg. wypowiedzenia
    > skutkowałoby przesunięciem wypowiedzenia?

    NIE

  • 3. Data: 2007-11-21 21:45:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fi203j$rip$1@opal.futuro.pl Joanna <j...@w...pl> pisze:

> [...]
    > kolejnej soboty w szkole. Czy zwolnienie, które obejmowałoby okres
    > dłuższy niż 2 tyg. wypowiedzenia skutkowałoby przesunięciem wypowiedzenia?
    Nie, ale przysługuje ci 2 dni na poszukiwanie pracy - wystąp sobie o jeden w
    sobotę.

    > Ciężko tak nagle zostać bez pracy, ale jak zmienia się szef, to
    > ustalenia z poprzednim widać idą w łeb..
    Pozwól, że zgadnę - ustalenia były na gębę? ;)

    2-tyg. wypowiedzenia obowiązują w przypadku:
    - okresu próbnego 3 miesięcznego (podanie powodu wypowiedzenia nie
    obowiązuje),
    - umowy na czas określony dłużży niż 6-mcy (podanie powou wypowiedzenia nie
    obowiązuje),
    - umowy na czas nieokreślony jeśli pracownik był zatrudniony u danego
    pracodawcy krócej niż 6 miesięcy (w tym wypadku w wypowiedzeniu pracodawca
    musi podać przyczynę).

    Jeśli zachodzi trzeci przypadek to zobacz, co tam pracodawca wpisał jako
    powód, bo z "brakiem dyspozycyjności" to można się może w sądzie pracy
    pobawić - choćby dla rozrywki.
    Zaznaczam, że w wypowiedzeniu musi być także informacja o przysługującym
    odwołaniu.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-11-22 09:50:36
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > skutkowałoby przesunięciem wypowiedzenia?
    > Ciężko tak nagle zostać bez pracy, ale jak zmienia się szef, to ustalenia z

    A czy oficjalnie pracujesz w soboty? Wpisujesz w kontrolce że tego dnia
    pracujesz?