PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w vobis

  • 1. Data: 2007-11-20 17:06:27
    Temat: praca w vobis
    Od: "polo" <v...@w...pl>

    Witam
    Czy ktos z was ma aktualne stawki Vobisa jakie daje swoim pracownikom ???

    --
    Encyklopedi Wiki
    http://wiki.casefan.net

  • 2. Data: 2007-11-20 18:00:13
    Temat: Re: praca w vobis
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 20 Nov 2007 18:06:27 +0100, polo napisał(a):

    > Czy ktos z was ma aktualne stawki Vobisa jakie daje swoim pracownikom ???

    Był wątek, jeszcze chyba się nie skończył nawet ;]

    BTW - czyżby Vobisowi pracownicy uciekli, że tak wszędzie pytają o niego?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-11-20 18:02:12
    Od: "gex" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jgxqvfcuq1g2$.dlg@kapselek.net...

    > Był wątek, jeszcze chyba się nie skończył nawet ;]
    >
    > BTW - czyżby Vobisowi pracownicy uciekli, że tak wszędzie pytają o
    > niego?

    Tzn sporo "firm" zostało zamkniętych ;]

  • 4. Data: 2010-04-20 08:26:23
    Od: "Krzysztof2001" <krzysztof.ciosek@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Zapraszam na mojego bloga: http://pracavobis.blogspot.com

    Opisuję tam wszytko dokładnie, co dzieje się w tej firmie, jakie są warunki i
    zarobki. Byłem pracownikiem tej firmy blisko 2 lata.