PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-09-12 11:01:36
    Temat: wypowiedzenie
    Od: " zulkaa" <z...@g...pl>

    Bardzo Was prosze o pomoc.
    Dzis powiedzialam szefowi ze odhchodze, tylko mam pytanie jesli chodzi o czas
    wypowiedzenia.Pracuje w tej firmie od lutego 2005 ale byly to umowe zlecenie,
    na czas okreslony. Dopiero od 01/06/2005 podpisałam umowe o prace na czas
    nieokreslony
    urlop jesli jakis mialam to wykorzystałam (6 dni).

    czy musze tu jeszcze odsiedziec czy moge okreslic czas kiedy chce skonczyc
    prace? jaki mam okres wypowiedzenie?

    Generalnie co mi sie nalezy a co nie.
    Poradzcie mi bo jestem kompletnie zielona.

    Bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2005-09-12 11:14:40
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zulkaa napisał(a):
> [...]
    > na czas okreslony. Dopiero od 01/06/2005 podpisałam umowe o prace na czas

    Twój okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-12 11:17:24
    Od: " " <z...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Twój okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie.

    Tzn ze jesli wypowiedzenie bedzie z data dzisiejsza to koncze prace 23/09 ?

    i zaplaca mi za te 2 tygodnie ? (bo pensje odstaje 10 kazdego miesiaca)

  • 4. Data: 2005-09-12 11:25:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    z...@g...pl napisał(a):

    > Tzn ze jesli wypowiedzenie bedzie z data dzisiejsza to koncze prace 23/09 ?
    >
    > i zaplaca mi za te 2 tygodnie ? (bo pensje odstaje 10 kazdego miesiaca)

    Jeśli złożysz wypowiedzenie dziś, to skończysz pracę 1 października.
    Dwutygodniowy okres wypowiedzenia oznacza "14 dni + dni do najbliższej
    soboty"

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-12 11:26:49
    Od: " " <z...@g...pl>

> [...]

    > Jeśli złożysz wypowiedzenie dziś, to skończysz pracę 1 października.
    > Dwutygodniowy okres wypowiedzenia oznacza "14 dni + dni do najbliższej

    i dostane pensje od 10/09 do 01/10 ?

  • 6. Data: 2005-09-12 11:29:00
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 12-09-2005 o 13:26:49 <z...@g...pl> napisał:

    > i dostane pensje od 10/09 do 01/10 ?

    Tak.

  • 7. Data: 2005-09-12 11:29:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    z...@g...pl napisał(a):

    > i dostane pensje od 10/09 do 01/10 ?

    10 października dostaniesz pensję za wrzesień, a 10 listopada za
    jeden dzień października (chyba że masz stawkę tylko godzinową, a w
    sobotę nie pracujesz).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2005-09-12 11:37:16

    > 10 października dostaniesz pensję za wrzesień, a 10 listopada za
    > jeden dzień października (chyba że masz stawkę tylko godzinową, a w
    > sobotę nie pracujesz).

    Ok
    a za porozumieniem stron to ustalamy sami kiedy kocze tak?

  • 9. Data: 2005-09-12 11:39:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>