PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia telemarketer netto na godzine? pilne!!!

  • 1. Data: 2005-09-12 09:38:31
    Temat: ile zarabia telemarketer netto na godzine? pilne!!!
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    na umowe zlecenie dla studenta, najchetniej w agencji interaktywnej
    bardzo prosze o szybka odpowiedz o zarobki

  • 2. Data: 2005-09-12 16:40:17
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    4.5 - 5.

  • 3. Data: 2005-09-12 20:21:29
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    to naprawdę skandaliczna stawka

  • 4. Data: 2005-09-13 05:39:40
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "iza" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
    > to naprawdę skandaliczna stawka

    Ale wiekszosc telemarketerow ma dodatkowo prowizje od skutecznosci (od
    umowionych spotkan, dokonanych sprzedazy czy co tam jest celem dzwonienia) i
    ci, ktorzy sa dobrzy, potrafia z tego przyzwoita pensje wyciagnac.

    I.

  • 5. Data: 2005-09-13 19:00:35
    Od: "slavo" <s...@g...com>

    W swej wiadomości Immona naskrobał(a):
> [...]
    > umowionych spotkan, dokonanych sprzedazy czy co tam jest celem
    > dzwonienia) i ci, ktorzy sa dobrzy, potrafia z tego przyzwoita pensje

    Gorzej jesli trafi tak jak ja niegdys.
    I moim wynagrodzeniem byla TYLKO prowizja od skutecznosci.
    Szybko ucieklem.

    --
    Sławek
    GG: 4999454