PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-04-07 16:38:22
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "kisage" <k...@i...pl>

    Witam, niedokonca rozumiejac aspekty prawa pracy chcialbym sie Was dopytac
    czy wypowiedzenie zlozone przez pracownika z dwutygodniowym wyprzedzeniem
    moge zlozyc w sobote i od tej wlasnie soboty bedzie mi sie liczyl okres
    dwoch tygdni? Czy moge wowczas 'wybrac' niewykorzystany urlop co w efekcie
    daje mi wolnosc od wlasnie tej soboty? A moze lepszym pomyslem okazalby sie
    rozwiazanie umowy za porozumieniem stron? (sorka ale nie wiem nawet jakie sa
    korzysci poprzedniego rozwiazania umowy a jakie za porozumieniem)
    Wielkie dzieki za info..szybkie info, bo sobota tuz tuz :P