PracaGrupypl.praca.dyskusje › sklep spozywczy - prowizja

  • 1. Data: 2005-04-07 16:11:59
    Temat: sklep spozywczy - prowizja
    Od: "martels" <m...@p...fm>

    Czesc,
    Czy to prawda ze na stanowiskach kierowniczych (czyli nie kasjerka ;-) w
    sklepach spozywczych )
    powszechne jest wynagradzanie na zasadzie minimalna + % od obrotu? Dostalem
    propozycje pracy jako cos w rodzaju zaopatrzeniowca
    (zamawianie, przyjmowanie, kontrola dostaw) za min + % od sprzedaży.
    Co o tym myślicie? Na jaki % moge liczyc?

    Wiem ze co innego % od obrotu hipermarkety, ale mysle ze w tym przypadku w
    ciagu dnia mozna liczyc na 4-5 tys zł obrotu.

    Pozdrawiam

    martels

  • 2. Data: 2005-04-07 16:14:27
    Temat: Re: sklep spozywczy - prowizja
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    > Wiem ze co innego % od obrotu hipermarkety, ale mysle ze w tym przypadku w
    > ciagu dnia mozna liczyc na 4-5 tys zł obrotu.

    wg mnie raczej procent od marzy. ale moge sie mylic.
    a co do samego wyniku, to jest tylko uzalezniony od ciebie i checi do pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org

  • 3. Data: 2005-04-07 16:24:49
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    martels napisał(a):
    > Od marży? Ja zasadniczo nie bede mial wplywu na marże, a tym bardziej na
    > ewentualny zysk.
    > Tak wiec nie za wiele bedzie zalezec od mojej checi do pracy.

    procent od marzy - towar kosztuje np 20 zl dla klienta koncowego, twoja
    firma placi za niego np 10 zl. ty sprzedajesz go z upustem np 10%, wiec
    reszta idzie do podzialu pomiedzy firme a ciebie

    ale wracajac do tematu, bo odbieglem troche, to jako zamawianie i
    przyjmowanie dostaw to sam jestem ciekaw jak beda sie z toba rozliczac.
    jesli bedziesz mial wplyw na sprzedaz w sklepie, to okej, zawsze mozesz
    podciagnac do wyzszej premii.

  • 4. Data: 2005-04-07 16:27:07
    Od: "martels" <m...@p...fm>

  • 5. Data: 2005-04-07 19:22:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > powszechne jest wynagradzanie na zasadzie minimalna + % od obrotu? Dostalem
    > propozycje pracy jako cos w rodzaju zaopatrzeniowca

    To jest pierwszy stopien do tego, zeby zostac wydymanym przez
    pracodawce.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-04-08 06:55:06
    Temat: Odp: sklep spozywczy - prowizja
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Dostalem

    > To jest pierwszy stopien do tego, zeby zostac wydymanym przez
    > pracodawce.

    Najczęściej jest to % od przychodu.(na który masz wpływ jako
    zaopatrzeniowiec musisz zatowarować sklep "dobrym" towarem,który przyciągnie
    klienta w "dobrej" cenie.)
    W zależości od wielkości firmy wacha sie od 0,3-1% .,w Twoim przypadku
    preamia ok. 1000-1200 zł.

    rafal

  • 7. Data: 2005-04-08 08:09:54
    Od: Lazapatic <i...@m...ad>

    Użytkownik Jacek Wojnarowski napisał:

> [...]
    > przyjmowanie dostaw to sam jestem ciekaw jak beda sie z toba rozliczac.
    > jesli bedziesz mial wplyw na sprzedaz w sklepie, to okej, zawsze mozesz

    pewnie chodzi o to(IMHO), ze jak sklep bedzie dobrze prosperowal to beda
    wieksze premie, a jak kiepsko, to premii nie bedzie. takie
    zabezpieczenie i wytlumaczenie wlascicieli sklepu na wypadek gdyby
    pracownicy marudzili ze malo zarabili w tym miesiacu.

  • 8. Data: 2005-04-08 08:15:02
    Temat: Re: Odp: sklep spozywczy - prowizja
    Od: Lazapatic <i...@m...ad>

    Użytkownik konto napisał:

> [...]
    > klienta w "dobrej" cenie.)
    > W zależości od wielkości firmy wacha sie od 0,3-1% .,w Twoim przypadku

    szczerze watpie, zeby wlasciciel sklepu spozywczego dal wolna reke
    zaopatrzeniowcowi i pozwolil mu kupowac towar przez niego wybrany u
    dostawcow wybranych przez niego. pracodawca chce po prostu placic
    najnizsza pensje caly czas i miec wymowke ze slabo idzie, a pracownik na
    poczatku bedzie sie staral pracowac jak najlepiej, majac nadzieje na
    premie (tylko ze na obroty sklepu pracownik taki jak on raczej wplywu
    nie ma)

  • 9. Data: 2005-04-08 10:14:21
    Temat: Odp: Odp: sklep spozywczy - prowizja
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > poczatku bedzie sie staral pracowac jak najlepiej, majac nadzieje na
    > premie (tylko ze na obroty sklepu pracownik taki jak on raczej wplywu

    Raczej kolega mówił o stanowisku kierowniczym w sklepie osiedlowym typu
    Stokrotka itp.
    A właścieielem moze byc sp z o.o. i nikomu nie zalezy aby placic malo tylko
    aby firma sie rozwijała.

    ps. nikt nie pisał o sprzedawcy/magazynierze w warzywniaku

    rafal

  • 10. Data: 2005-04-08 10:49:17
    Temat: Re: Odp: Odp: sklep spozywczy - prowizja
    Od: Lazapatic <i...@m...ad>

    Użytkownik konto napisał:

> [...]
    > Stokrotka itp.
    > A właścieielem moze byc sp z o.o. i nikomu nie zalezy aby placic malo tylko

    masz na mysli biedronke? :)