PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-07-10 20:07:08
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    mam umowe o prace na czes okreslony (rok). Mam zapis "mozliwosc
    wypowiedzenia umowy z 2tygodniowym wypowiedzeniem". Czy to dotyczy mnie
    tylko pracodawce czy takze mnie? Czy wypowiedzenie mam zlozyc na pismie czy
    wystarczy ustnie? Jak sie rozlicza zalegly (niewykorzystany) urlop w takim
    przypadku?

  • 2. Data: 2002-07-10 20:50:27
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > wystarczy ustnie? Jak sie rozlicza zalegly (niewykorzystany) urlop w takim

    i ciebie i pracodawce
    na pismie