PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypłata

  • 1. Data: 2002-01-22 09:36:45
    Temat: wypłata
    Od: "Conan" <m...@p...onet.pl>

    Szef zalega z wypłatą od 3 m-cy.Jak zmusić bandytę do wypłacenia poborów i
    nie dostać wypowiedzenia z mojej winy?(o jakiś drobiazg, bo rzeczywistych
    powodów nie ma). Pzdr. Conan

  • 2. Data: 2002-01-22 09:51:14
    Temat: Re: wypłata
    Od: "Kasieńka" <t...@p...onet.pl>

    Bardzo prosto... zagrozić mu, że zgłosisz to do Państwowej Instekcji
    Pracy.... www.pip.gov.pl (chyba że chcesz u niego nadal pracować, wtedy
    musisz prosić grzecznie i cierpieć dalej...

    Możesz też anonimowo zgłosić to PIPu.... niech przyjdą na kontrolę.... :)

    Powodzenia

    Kasia

    Użytkownik Conan <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2jci9$svg$...@s...futuro.pl...

  • 3. Data: 2002-01-22 22:12:52
    Od: "gryjas" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Conan" <m...@p...onet.pl> napisał

    : Szef zalega z wypłatą od 3 m-cy.Jak zmusić bandytę do wypłacenia poborów i
    : nie dostać wypowiedzenia z mojej winy?(o jakiś drobiazg, bo rzeczywistych
    : powodów nie ma). Pzdr. Conan

    Dac wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym z winy pracodawcy, a o
    niewyplacone pensje zaskarzyc go do sadu pracy.

    --
    gryjas

  • 4. Data: 2002-01-24 10:31:26
    Od: Przemol <s...@g...abis.lodz.pl>