PracaGrupypl.praca.dyskusje › nauka ukałdania kwiatów

  • 1. Data: 2003-08-30 16:22:29
    Temat: nauka ukałdania kwiatów
    Od: "brygida " <b...@o...pl>

    Czy ktos z Was wie może gdzie na terenie woj. śląskiego można zrobić kurs
    bukieciarstwa, florystyczny,
    Nie wiem zupełnie gdzie szukać takiego czegoś, próbowałam po szkołach króre
    prowadza róxnorodne kursy ale nic nie maja takiego.
    Proszę dajcie znać jak coś wiecie .

  • 2. Data: 2003-08-30 18:45:30
    Temat: Re: nauka ukałdania kwiatów
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "brygida " <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    króre
    > prowadza róxnorodne kursy ale nic nie maja takiego.
    Może poszukaj czegoś takiego jak ośrodek doskonalenia zawodowego? nie znam
    śląskiego, ale u mnie tam organizują kursy kwiaciarstwa i bukieciarstwa.

  • 3. Data: 2003-08-30 22:22:27
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "brygida " w wiadomości news:10d5.0000139f.3f50cf44@newsgate.onet.pl
    napisal(a):

    > Czy ktos z Was wie może gdzie na terenie woj. śląskiego
    > można zrobić kurs bukieciarstwa,

    W jednym ze slaskich PUP proponuja taki kurs. Sam PUP kursow pewnie nie
    robi, tylko ma jakies umowy podpisane z firmami szkoleniowymi. Moze wiec
    popytaj w lokalnym PUPie - byc moze podadza Ci jakies namiary.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/