PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezplatny staz :)

  • 1. Data: 2004-10-11 09:37:31
    Temat: bezplatny staz :)
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Na jednej z grup puscili.Tak jakos zgrabnie napisali, ze w pierwszej
    chwikli odebralem to jako "okazje" , poniewaz nie trzeba nic PLACIC za
    oferowany staz.:))

    "Firma xxx zajmująca się profesjonalnym
    monitoringiem mediów oraz Public Relations oferuje bezpłatne staże
    studentów
    kierunków humanistycznych.

    Czas trwania stażu wynosi minimum 2 miesiące od poniedziałku do piątku w
    godzinach 6-14."

  • 2. Data: 2004-10-11 09:43:53
    Temat: Re: bezplatny staz :)
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Na jednej z grup puscili.Tak jakos zgrabnie napisali, ze w pierwszej
    > chwikli odebralem to jako "okazje" , poniewaz nie trzeba nic PLACIC za
    > oferowany staz.:))

    Ty sie nie smiej, byli juz tacy co na informacje o platnych praktykach
    dopytywali sie ile za nie beda musieli zaplacic ;)

    > "Firma xxx zajmująca się profesjonalnym
    > monitoringiem mediów oraz Public Relations oferuje bezpłatne staże

    w koncu specjalisci ;)

    pozdr
    Asiek

  • 3. Data: 2004-10-11 10:27:38
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Ty sie nie smiej, byli juz tacy co na informacje o platnych praktykach
    > dopytywali sie ile za nie beda musieli zaplacic ;)

    Ty też się nie śmiej.
    Znam dużo przypadków że za możliwość odbycia praktyki uczeń musiał płacić !!

    Reksio

  • 4. Data: 2004-10-11 10:48:24
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty też się nie śmiej.
    > Znam dużo przypadków że za możliwość odbycia praktyki uczeń musiał płacić
    !!

    czyli powrot do starych dobrych cechowych zasad ;)

    pozdr
    Asiek

  • 5. Data: 2004-10-11 12:12:13
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    odpowiedź na: <ckdn0q$6sa$1@news.onet.pl> Reksio z dnia poniedziałek 11
    październik 2004 12:27

    > Ty też się nie śmiej.
    > Znam dużo przypadków że za możliwość odbycia praktyki uczeń musiał płacić
    > !!
    >
    > Reksio

    to rozumiem, ale pod warunkiem że będe mógł oddać jak juz zaczne zarabiać.

  • 6. Data: 2004-10-11 18:32:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 14:12:13 +0200, gromax <g...@N...interia.pl>
    napisał:

    > to rozumiem, ale pod warunkiem że będe mógł oddać jak juz zaczne
    > zarabiać.

    W niektorych zawodach (np zlotnik) jest to zrozumiale - z tym ze wtedy to
    nie jest praktyka a kurs, nauka zawodu itp, a zwraca sie koszty strat
    poniesionych przez uczacego.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2004-10-12 07:23:56
    Od: s...@o...pl

    > W niektorych zawodach (np zlotnik) jest to zrozumiale - z tym ze wtedy to
    > nie jest praktyka a kurs, nauka zawodu itp, a zwraca sie koszty strat
> [...]

    Dokładnie! Ja na przykład staram się o licencję zarządcy nieruchomości, do
    czego potrzebna jest tzw. praktyka zawodowa... Ja odbywam ją akurat w NOT w
    formie zorganizowanej, ale można też indywidualnie w firmie która się tym
    zajmuje- w obydwu przypadkach za to zapłacić... podobnie jest z osobami
    starającymi się o licencję pośrednika, lub też uprawnienia rzeczoznawcy
    majątkowego...

    pzdr. marcin