PracaGrupypl.praca.dyskusje › wylej swojego szefa!!!

  • 1. Data: 2004-07-01 16:48:54
    Temat: wylej swojego szefa!!!
    Od: "A...@T...PL" <l...@w...pl>

    pracownik do obsługi email poszukiwany!!! Praca w domu 10 - 15 godzin
    tygodniowo według twojego rozkładu!
    Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych,
    płatnych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line! Wszystkiego,
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć
    dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: A...@T...PL

  • 2. Data: 2004-07-01 17:29:52
    Temat: Re: wylej swojego szefa!!!
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    A...@T...PL wrote:

> [...]
    > czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć

    Na drzewo. Masz spieprzać na drzewo. Na palmę znaczy się. Bo jak nie, to
    ci wsadzimy Anubisa w d*, zmumifikujemy i włożymy do piramidy egipskiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 3. Data: 2004-07-01 19:23:28
    Od: "aleksandra jakyk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wybaczcie moje niedoinformowanie.. O co chodzi z tym ogłoszeniem, jest
    trefne?
    Ola

  • 4. Data: 2004-07-01 20:11:50
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "aleksandra jakyk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cc1obg$am5$1@inews.gazeta.pl...
    > Wybaczcie moje niedoinformowanie.. O co chodzi z tym ogłoszeniem, jest
    > trefne?
    > Ola

    Chodzi po prostu o wysyłanie różnorakiego spamu mailowego....
    Niestety nie ma tak na świecie, że pieniądze spadają z nieba za wysyłanie
    maili (tym bardziej kwoty rzędu 2000-5000 zł na miesiąc).
    Tak więc generalnie proponowane zajęcie jest oszustwem!!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-01 23:33:02
    Od: "WR666" <w...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM"
    napisał w wiadomości
    > Chodzi po prostu o wysyłanie różnorakiego spamu mailowego....

    Zgadza się - o to właśnie chodzi. Dodam, że zgodnie z obecnie panującym
    prawem jest to przestępstwo...

    > Niestety nie ma tak na świecie, że pieniądze spadają z nieba za wysyłanie
    > maili (tym bardziej kwoty rzędu 2000-5000 zł na miesiąc).

    Prędzej osoba, która podejmie się tego zacnego zajęcia dorobi się odcisków
    od klepania w klawiaturę niż złotówki od A...@T...PL czy
    kogokolwiek innego oferującego podobne "oferty pracy".

    Pozdrawiam,
    WR 666

  • 6. Data: 2004-07-02 10:37:09
    Od: "art" <a...@a...pl>

    > Prędzej osoba, która podejmie się tego zacnego zajęcia dorobi się odcisków
    > od klepania w klawiaturę niż złotówki od A...@T...PL czy
    > kogokolwiek innego oferującego podobne "oferty pracy".
    zgadza sie tymbardziej ze kret uzywa darmowego konta ( dla nie zaznajomych z
    siecia : jezeli potencjalny pracodawca uzywa darmowego konta email czyt.
    tlen, onet, yahoo, ect. i proponuje szybko i latwo zarobic to na 90 pocent
    jest to oszust :) )
    nie pofatygowal sie nawet o platny email zeby podniesc wiarygonosc

  • 7. Data: 2004-07-02 11:12:09
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    art wrote:

> [...]
    > jest to oszust :) )
    > nie pofatygowal sie nawet o platny email zeby podniesc wiarygonosc

    Tak Onet jak i np. WP oferuja PLATNE konta.
    Na 100% nie jestem pewien, ale zdaje sie, ze mozna miec adres
    wygladajacy jak darmowy (czyli taki jak moj) a jednak bedzie to platne
    konto.
    --
    Robert Jaskula

  • 8. Data: 2004-07-02 16:12:14
    Od: Artur <a...@w...pl>

    Robert wrote:

    > Tak Onet jak i np. WP oferuja PLATNE konta.
    > Na 100% nie jestem pewien, ale zdaje sie, ze mozna miec adres
    > wygladajacy jak darmowy (czyli taki jak moj) a jednak bedzie to platne
    > konto.

    Przyznam rację przedmówcy. Właśnie moje konto na WP jest płatne a wygląda
    jak darmowe;-)
    Ale Tlen chyba komercyjnych kont nie oferuje o ile sie nie mylę...

    pozdrawiam

    --
    Artur Szymanski aka arteek
    http://www.linux.pl | http://lg.linux.pl

  • 9. Data: 2004-07-02 16:38:21
    Od: "KCH" <k...@W...pl>

    Użytkownik "A...@T...PL" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pracownik do obsługi email poszukiwany!!!

    WON DO LĘBORKA! Bo jeszcze dziadek mróz przyjdzie!

  • 10. Data: 2004-07-06 08:30:13
    Od: krzys <K...@o...pl>

    Użytkownik A...@T...PL napisał:

> [...]
    > czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz chęć

    Koleś, obiecuje kokosy. Ale najpierw trzeba kupić od niego jakieś
    zeszyty po 25 zł za sztukę !!!!. UWAGA OSZUST !!!!!!
    krzys