PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAK KUPIC BILET PRZEZ INTERNET

  • 1. Data: 2004-07-01 11:24:31
    Temat: JAK KUPIC BILET PRZEZ INTERNET
    Od: "KAROLKA" <b...@y...co.uk>

    powiedzcie mi please czy jesli kupuje bilet na samolot przez internet z

    londynu do dublina to czy na karcie kredytowej moge miec polskie

    pieniadze i oni sami juz sobie to przeliczaja czy musze tam wplacic ich

    walute. blagam pomozcie!!!

  • 2. Data: 2004-07-01 11:36:29
    Temat: Re: JAK KUPIC BILET PRZEZ INTERNET
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "KAROLKA" <b...@y...co.uk> wrote in message

    > powiedzcie mi please...
    We don't understand You. Can You tell us what mean "powiedzcie mi"? :)
    A poważniej już to NTG.

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-07-01 11:54:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KAROLKA <b...@y...co.uk> wrote:
> [...]
    >
    > londynu do dublina to czy na karcie kredytowej moge miec polskie
    >
    > pieniadze i oni sami juz sobie to przeliczaja czy musze tam

    To pytanie powinno isc na pl.biznes.banki - ale zeby Cie juz nie trudzic
    odpowiem.
    Po pierwsze musisz miec karte, ktora umozliwia platnosc w Internecie
    (wszystkie embosowe - czyli z wypuklym drugiem, czesc elektronicznych -
    czyli takie plaskie oraz tzw. karty wirtualne).
    Napisz jaka masz karte z jakiego banku - to ci odpowiemy czy zdolasz nia
    zaplacic czy nie.
    Co do drugiej czesci pytania - tak mozesz "miec polskie pieniadze".
    Organizacja platnicza (np. Visa) dokona automatycznie przewalutowania na
    konkretna walute.

    Reasumujac - jesli tylko masz odpowiednia karte - spokojnie zrozbisz zakupy

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-01 14:27:07
    Od: b...@y...co.uk

    MAM KARTE VISA ELECTRON LUKAS BANKU

    I MAESTRO ING BANK SLASKI

    czy jest mozliwe kupienie biletu za ich pomoca i jakie dodatkowe koszty

    poniose i na ile to jest bezpieczne

    wielkie dzieki za wczesniejsze info
    bardzo mi pomogles

  • 5. Data: 2004-07-01 14:37:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <b...@y...co.uk> wrote:
    > MAM KARTE VISA ELECTRON LUKAS BANKU

    nie zadziala

    > I MAESTRO ING BANK SLASKI

    tez nie... :(

    > czy jest mozliwe kupienie biletu za ich pomoca i jakie dodatkowe
    > koszty
    > poniose i na ile to jest bezpieczne

    Jesli to jakis sprawdzony przewoznik - to bezpieczenstwo transakcji bedzie
    takie samo jakbys kupowala w normalnym sklepie cos. Tutaj nie ma sie co
    obawiac.

    Co do mozliwosci zaplacenia - albo poszukaj kogos z taka karta - oddasz mu
    kase, albo zaleznie ile masz czasu - zaloz konto w Inteligo (tam akurat ta
    VE da sie placic w Internecie) lub jesli masz stale dochody wnioskuj o jakas
    karte kredytowa. Ewentualnie jeszcze jest bodaj Invest-Bank z karta
    wirtualna - powinno pojsc szybko.
    P.S. W ING twoim maja teraz fajna promocje KK
    co do Lukasa:
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5365

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-01 15:08:36
    Od: "KAROLKA" <b...@y...co.uk>

    > DZIEKI WIELKIE MICHAL:))

    BEDE MYSLEC CO TU ZROBIC

    POZDRAWIAM

  • 7. Data: 2004-07-01 19:00:43
    Od: "Roberto" <r...@p...onet.pl>

    Niektore banki (np. mBank) oferuja spejalne karty Visa do transakcji
    elektronicznych, tj. przez internet, telefon, itp. W sumie fajna sprawa bo
    karty te sa stosunkowo bezpieczne.
    Inna sprawa, ze visa traktuje swoich klientow w naszym kraju jak debili,
    ktorych mozna robi w bambuko ile wlezie.
    Generalnie visa przewalutowu

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cc17l6$ii1$1@news.onet.pl...

  • 8. Data: 2004-07-01 19:23:13
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    Idz do lokalnego przedstawiciela tych lini lotniczych i kup bilet w polsce
    dostaniesz jeszcze FV na to cena bedzie ta sama w internecie lepiej nie
    placic kartami .

  • 9. Data: 2004-07-02 08:42:31
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "::WiReFreEE::" <m...@c...pl> wrote in message
    > Idz do lokalnego przedstawiciela tych lini lotniczych i kup bilet w polsce
    > dostaniesz jeszcze FV na to cena bedzie ta sama w internecie lepiej nie
    > placic kartami .

    1. najprawdopodobniej nie mozna "isc", bo np easyjet i ryanair operuja
    glownie w internecie (cena telefoniczna jest np o 30 zl wyzsza od
    internetowej)
    2. nie widze powodow, zeby nie placic karta, jesli jest to strona
    zabezpieczona i prawdziwa (a nie podrobka ;)

    marek

  • 10. Data: 2004-07-02 11:06:07
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    ::WiReFreEE:: wrote:
    > Idz do lokalnego przedstawiciela tych lini lotniczych i kup bilet w polsce
    > dostaniesz jeszcze FV na to cena bedzie ta sama w internecie lepiej nie
    > placic kartami .

    Bilet kupiony osobiscie moze byc nawet o 100% drozszy od kupionego w sieci.
    Juz wiesz dlaczego oplaca sie kupowac w sieci?
    --
    Robert Jaskula