PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie i odwołanie

  • 1. Data: 2007-02-12 19:34:20
    Temat: wykształcenie i odwołanie
    Od: "Magda" <m...@c...pl>

    witam,

    w tej sprawie pisałam też na pl.soc.prawo ale tam póki co cisza, więc pytam
    tez tu.

    Ubiegałam się o pracę w Ośrodku Pomocy Społecznej na stanowisko pracy do
    obsługi świadczeń rodzinnych. Wymagane było wykształcenie wyższe
    ekonomiczne. Jako, że jestem absolwentką Politechniki, kierunku Zarządzanie
    i marketing, specjalność zarządzanie przedsiębiorstwem uznałam, iż moje
    wykształcenie jest właściwe aby ubiegać się o tę pracę.
    Moja aplikacja została przyjęta. Dowiedziałam się, ze spełniam wymagania, a
    następnie zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Trzy dni później
    otrzymałam telefon, że dostałam tę pracę (Nie, to nie był sen i się nie
    obudziłam). Było gorzej. Na piśmie otrzymałam decyzję, iż pomyślnie
    przeszłam proces rekrutacji. Poproszono mnie jeszcze abym dostarczyła
    Zaświadczenie o niekaralności, co też uczyniłam (opłata sądowa 50zł). I co?
    w dniu dostarczenia Zaświadczenia poinformowano mnie (ustnie), iż konkurs
    został anulowany gdyż podobno w I etapie rekrutacji błędnie naliczono mi
    punkty za wykształcenie. Łaskawcy zapowiedzieli, ze zwrócą mi koszty opłaty
    sądowej zaświadczenia o niekaralności.
    I tu moje pierwsze pytanie. Czy moje wykształcenie (Politechnika,
    Zarządzanie i Marketing) nie jest ekonomiczne?
    Pytanie drugie, czy w związku z tym mogę odwołać się od tej decyzji? Jeśli
    tak jak powinno ono wyglądać (wzór)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-12 20:59:32
    Temat: Re: wykształcenie i odwołanie
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl>

    On 02/12/07 Magda wrote:

    > Na piśmie otrzymałam decyzję, iż pomyślnie
    > przeszłam proces rekrutacji.

    Wydaje mi się że teraz musisz zażšdać na pismie, ze Cie nie chca i
    dlaczego.

    --
    tyt

  • 3. Data: 2007-02-13 10:50:25
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > został anulowany gdyż podobno w I etapie rekrutacji błędnie naliczono mi

    i tego się będą trzymać. A w rzeczywistości pewnie dowiedziała się o konkursie
    jakaś znajoma.

    e.

  • 4. Data: 2007-02-13 18:21:20
    Od: "Magda" <m...@c...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eqs517$9nt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i tego się będą trzymać. A w rzeczywistości pewnie dowiedziała się o
    konkursie
    > jakaś znajoma.

    No jakbyś przy tym był. Dzis się wszystko wyjaśniło.

    pozdrawiam
    M.